0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Комплексне дослідження ринку (теорія) (ID:958228)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2024
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ЗАВДАННЯ КОМПЛЕКСНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 5 1.1 Поняття маркетингових досліджень 5 1.2 Види маркетингових досліджень 10 1.3 Сутність комплексного дослідження ринку 14 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ КОМПЛЕКСНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 18 2.1 Методи маркетингових досліджень 18 2.2 Інструменти маркетингових досліджень 20 2.3 Методи комплексного дослідження ринку 25 РОЗДІЛ 3. СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ У КОМПЛЕКСНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ РИНКУ 29 3.1 Інноваційні методи використання технологій у проведенні маркетингових досліджень 29 3.2 Значення взаємодії з онлайн-спільнотами та аудиторією в стратегіях дослідження ринку 34 3.3 Глобальні виклики та можливості у контексті міжнародної конкуренції в галузі аналізу ринків 36 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Для визначення свого положення на будь-якому ринку (будь то споживчий чи ринок організацій-споживачів), виробник повинен провести детальний аналіз. Дослідження та оцінка ринку є не просто самою метою, але й джерелом інформації для того, щоб менеджер з маркетингу міг прийняти ефективне управлінське рішення. Аналіз ринку розпочинається з вивчення поведінки покупців та розкриття основних мотивів, які їх підштовхують до придбання товарів та послуг. Оскільки покупці використовують товари по-різному і вибирають їх за різними мотивами, виробникам слід розділити ринок на конкретні сегменти, враховуючи ці мотиви та інші характеристики, і тільки потім пропонувати цільовим споживачам товари, виготовлені з урахуванням цих особливостей. Мета курсової роботи полягає в вивченні сутності і завдань комплексного дослідження ринку. Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання: - вивчити поняття маркетингових досліджень; - розглянути види маркетингових досліджень; - описати сутність комплексного дослідження ринку; - проаналізувати методи маркетингових досліджень; - представити інструменти маркетингових досліджень; - визначити методи комплексного дослідження ринку; - описати інноваційні методи використання технологій у проведенні маркетингових досліджень; - представити значення взаємодії з онлайн-спільнотами та аудиторією в стратегіях дослідження ринку; - виокремити глобальні виклики та можливості у контексті міжнародної конкуренції в галузі аналізу ринків. Об’єкт дослідження – ринок. Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів комплексного дослідження ринку. В процесі роботи була використана низка сучасних загальноекономічних та спеціальних методів дослідження. Зокрема, структурнo-лoгічний та порівняльний аналіз, причинно-наслідкових зв’язків, статистичний метод, синтез, порівняння, логічної аргументації, графоаналітичний метод, графічний, узагальнення та конкретизації. Інформаційною основою курсової роботи стали наукові праці вітчизняних вчених-економістів, закони України, нормативно-правові акти державних органів України. Структура курсової роботи: вступ, 3 розділи, висновок, список використаних джерел. РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ЗАВДАННЯ КОМПЛЕКСНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 1.1 Поняття маркетингових досліджень Для будь-якої фірми, яка прагне до успіху, маркетингові дослідження виступають як початок і логічне завершення будь-якого циклу її маркетингової діяльності. Дослідження ринку значно зменшують невизначеність при прийнятті важливих маркетингових рішень, що дозволяє ефективно розподіляти економічний потенціал для досягнення нових висот в бізнесі. Маркетингові дослідження, вивчення зовнішнього і внутрішнього середовища та його регулярний моніторинг для будь-якого підприємства є важливим елементом стратегії успішного розвитку в умовах ринкової економіки. Роль досліджень зростає багаторазово в умовах не сформованості свого сегмента ринку або при невизначеності нового бізнесу. Маркетингові дослідження - це систематичний та організований процес збору, аналізу та інтерпретації інформації про ринок, споживачів та конкурентів з метою прийняття ефективних маркетингових рішень. Основною метою цих досліджень є отримання уявлення про потреби та попит на товари чи послуги, вивчення поведінки споживачів, оцінка конкуренції на ринку та визначення можливостей для успішної комерційної діяльності. За досвідом можна визначити, що без проведення ринкових досліджень неможливо систематично здійснювати збір, аналіз та порівняння всієї необхідної інформації для ухвалення ключових рішень, пов'язаних із діяльністю на ринку, вибором ринку, обґрунтуванням обсягів продажів, прогнозуванням і плануванням маркетингових заходів. [1] Об'єктами ринкового дослідження є тенденції та процес розвитку ринку, включаючи аналіз зміни економічних, науково-технічних, законодавчих та інших факторів. Також досліджується структура і географія ринку, його ємність, динаміка продажів, бар'єри входу на ринок, рівень конкуренції, поточна кон'юнктура, а також можливості та ризики, які існують. Основними висновками, які можна зробити з результатів аналізу ринку, є: 1. Прогноз розвитку ринку, оцінка кон'юнктурних тенденцій та ідентифікація ключових факторів успіху. 2. Визначення найбільш ефективних стратегій конкурентоспроможності на ринку та можливостей для розширення на нові ринки. 3. Реалізація сегментації ринків. Маркетингові дослідження можуть бути спрямовані на різні об'єкти та мають різноманітні цілі. Давайте розглянемо це більш детально. Якісні дослідження проводяться для вирішення наступних завдань: - аналізу ринку; - аналізу споживачів; - аналіз конкурентів; - аналізу просування; - тестування рекламних концепцій; - тестування рекламних матеріалів (макетів); - тестування маркетингового комплексу марки (упаковки, назви, ціни, якості). [12]