0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ТРЕВЕЛ-ШОУ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ЖУРНАЛІСТИКИ (ID:864972)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2022
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………..2-4 РОЗДІЛ І. СТАНОВЛЕННЯ ТРЕВЕЛ-ШОУ В СФЕРІ ЖУРНАЛІСТИКИ 1. Розважальний контент на телебаченні та його види……….5-11 2. Тревел-шоу: суть, особливості, історія появи…………...….11-15 3. Основні функції тревел-журналістики у сучасному телевізійному просторі…………………………………………………………..15-18 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І……………………………………..19-20 РОЗДІЛ ІІ. СУЧАСНІ ТРЕВЕЛ-ШОУ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА ТА ЖУРНАЛІСТИКИ 1. «Світ навиворіт» з Дмитром Комаровим як одна з найпопулярніших тревел-передач……………………………21-26 2. «Орел і решка» та особливості контенту даного шоу………26-29 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ……………………………………..30-31 РОЗДІЛ ІІІ. БЕЗПЕКА ПІД ЧАС ПОДОРОЖЕЙ………………32-34 ВИСНОВОК…………………………………………………………35-36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………37-40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На даний момент телебачення багатьом людям замінило і книги, і візити на концерти чи в театр, і навіть зустрічі з друзями, оскільки відображає чимало захоплюючих та дивовижних речей і подій. Телебачення стало частиною нашого повсякденного життя, багато хто із нас не уявляє уже своє життя без візуального контенту. [1] Дослідник Черемних Ірина, кандидат наук із соціальних комунікацій, провела опитування серед людей, які її оточували, котре вивела в рисунок, відображений нижче. [2] Рисунок 1.1. Скільки часу на добу люди готові дивитись телевізор З рисунку бачимо, що кількість людей, котрі віддають багато вільного часу телевізійному контенту, зменшується, це означає, що прийде момент, коли люди впринципі відмовляться від телебачення, заміняючи його чимось іншим. На даний момент, лише 3% серед 450 осіб переглядають телевізійні канали близько 8 годин, а частка тих, хто виділяє тільки 2 години кожного дня на телевізор, найвища – 46.8% або 211 людей. [2] Особливо людей приваблює саме розважальна тематика. Адже новини рано чи пізно надокучають, реклама часто дратує, а розважальний контент здатний розслабити і відволікти увагу від буденності, про що свідчить наступне опитування, котре дослідниця також відобразила у вигляді діаграми. [2] Рисунок 1.2. Якому телевізійному контенту надають перевагу українці Бачимо, що серед опитуваних найбільша частка тих, хто все ж любить розважальні шоу та програми (понад 60%). Також можна зробити висновок, що люди втомились від політичних та кримінальних хронік, бо частка бажаючих дивитись такі шоу та програми, найменша – 5.6% і 7.8% відповідно. [2] Розважальний контент дослідник А.В. Юсипович розприділяє на наступні категорії: [3] 1. Ток-шоу; 2. Інфотенмейт, іншими словами, комбінація інформаційного та візуального контенту; 3. Реаліті-шоу; 4. Розважальні видовища; 5. Світські хроніки (передачі про моду, стиль та особисте життя зірок шоу-бізнесу); 6. Музичні шоу; 7. Ігрові шоу ( різноманітні ігри, які транслюються на телебаченні); 8. Кулінарні телепрограми; 9. Гумористичні передачі; 10. Талант-шоу; 11. Тревел-шоу; 12. Спортивні телепередачі; 13. Програми для дітей Розглянемо далі детальніше, що кожен жанр собою являє. [3] Ток-шоу – це такий жанр розважального контенту, де сенсом є збір різних поглядів, думок щодо певних речей та явищ. На такому виді передач ведучі задають учасникам, або навпаки, провокаційні запитання, очікуючи викликати бурю емоцій, підвищуючи таким чином рейтинги. Прикладом такого шоу в Україні є «Говорить Україна». [4] Інфотейнмейт, як було вище вже сказано, це поєднання візуального контенту з цікавою інформацією. Такі шоу не лише розслабляють, а й навчають чомусь новому. Прикладом можна назвати «Що? Де? Коли?». [4] Реаліті-шоу – це поєднання ток-шоу з онлайн-трансляцією. Відображає діяльність групи людей чи окремої людини в якомусь середовищі. В Україні цей жанр досить популярний, і яскравими представниками є «Міняю жінку», «Одруження наосліп», « Від пацанки до панянки» і багато інших. [4] Розважальні видовища – це такі передачі, котрі дозволяють себе порівняти з головним героєм шоу, уявити себе на його місці. Наприклад, «Танці з зірками». [4] Світські хроніки – це невеликі діалоги із зірками, обговорення їх особистого життя, також це може бути дискусія щодо моди, модних брендів, сезонності одягу, що носити тощо. Прикладом таких шоу в Україні є «Світське життя» з Катериною Осадчою. [5] Музичні шоу – це такі телепередачі, суть яких – в обговоренні музики, що послухати, також часто обговорюються новинки в світі музики, музичні фестивалі, пісенні конкурси тощо. [5] Багато з них є на музичних каналах, наприклад, М1 та М2, але трапляються і на звичайних, прикладами є «Голос країни», навіть «Євробачення» - це музичне шоу. Раніше ще було надзвичайно популярним телешоу «Караоке на майдані» з незмінним ведучим Ігорем Кондратюком, однак після довгої історії проект закрився. [5] Ігрові шоу – це такі телепередачі, котрі мають на меті відображення ігор чи побудовані на їх обговоренні. [6] Також можуть показувати різні квести. Наприклад, раніше була відома телепередача «Шиканемо», авторство якої приписують Кузьмі, зараз є «Хто зверху?», «Суперінтуїція» тощо. [6] Кулінарні телепрограми приваблюють домогосподарок і всіх, хто любить готувати чи смачно поїсти, адже даний вид розважального контенту відображає рецепти страв, способи приготувань, дегустації тощо. Кулінарні шоу – це все, що стосується їжі. Прикладами зараз є «Пекельна кухня», «Мастер шеф» тощо. [6] Гумористичні передачі побудовані на жартах та гуморі. Вони здатні розслабити та викликати усмішку у глядача. [7] Існує мало тих, кому вони не подобаються. Тому таких шоу надзвичайно багато, адже даруючи радість глядачам, такі передачі здобувають популярність. Прикладами є «Ліга сміху», «Вечірній Квартал», «Дизель шоу», «Жіночий квартал», «Файна Юкрайна», «Вар'яти», «Розсміши коміка» та багато інших. [7] Талант-шоу – це такі телепередачі, де прості жителі країни пробують показати на камеру, що вони вміють, а ведучі, зазвичай це зірки шоу-бізнесу, ставлять оцінки, висловлюють враження та обирають того чи іншого учасника в власну команду, де й надалі відбуваються змагання. Таким шоу є «Україна має талант», також частково можна сюди віднести «Х-фактор». [7] Тревел-шоу – це такі телепередачі, котрі відображають все про подорожі – що подивитись, куди піти, бюджет подорожей, цікаві місця, культуру народу, фольклор, національну їжу тощо. Такі передачі дозволяють інтелектуально розвинутись, пізнати щось нове про навколишній світ, познайомитись з досі незвіданими куточками, розширити власний кругозір. Прикладами цих шоу є «Світ навиворіт» з Дмитром Комаровим, «Орел і решка», де кожного сезону інші ведучі. Кожне з цих шоу має свої особливості контенту, про які ми поговоримо пізніше. [8]