0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ТЕМОЮ ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ НА КОМП’ЮТЕРІ (ID:733291)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 45
Рік виконання: 2022
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ MS WORD НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Методична система навчання інформатики в початковій школі……………………………………………………...…………………4 1.2. Текстовий редактор та можливості його застосування……………………………………………..…………………6 1.3. Вивчення основних можливостей текстового редактора MS WORD на уроках інформатики у початковій школі…………………………………8 РОЗДІЛ 2. ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ТЕКСТОВИХ ПРОЦЕСОРІВ В ПОЧАТКОВОМУ КУРСІ ІНФОРМАТИКИ 2.1. Місце теми «Текстовий процесор» в початковому курсі інформатики…………………………………………………………………...…13 2.2. Діагностика рівня вивчення текстових процесорів на уроках інформатики в початковій школі…………………………..…………………………………..14 2.3. Методичні рекомендації з відбору матеріалу……………………………..16 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..18 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….19 ДОДАТКИ…………………………………………………………………...…..22
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На сьогодні існує випробувані навички викладання інформатики в початковій школі, але не існує єдиної методики піднесення рівня знань інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у початковій школі, відсутнє чітке поняття про курс інформатики в школі в цілому. Обмірковування досліджень вчених та педагогів-практиків А. Горячева, О. Іванова, О. Савченко свідчить, що використання інформаційних технологій надає великі потенційні потенції для психічного розвитку школяра та сприяє розкриттю талантів. Однак концептуальні основи процеси здобування знань школярів інформатики ще недостатньо вивчені, потребує подальшої розробки науково- методичного оточення процесу поступового творення знань, навичок, інформаційної компетентності, творення психологічної готовності молодших школярів до сприймання та опанування основних навичок роботи з комп’ютером. Об’єкт дослідження курсової роботи – методика ознайомлення учнів початкових класів з темою опрацювання тексту на комп’ютері. Предмет дослідження – сучасні принципи навчання та особливості їх реалізації на уроках інформатики у початковій школі. Практичне значення роботи. Матеріали дослідження можуть бути використані студентами під час підготовки до семінарських та практичних занять з педагогіки, методики викладання у початковій школі, вчителями початкових класів при підготовці до проведення уроків інформатики. 4 РОЗДІЛ 1. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ MS WORD НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Методична система навчання інформатики в початковій школі Методична система навчання інформатики у початковій школі