0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО АНГЛОМОВНОГО ПІСЕННОГО ДИСКУРСУ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНИХ ПІСЕНЬ ОСТАННІХ ДЕСЯТИЛІТЬ) (ID:275304)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Лінгвістика
Сторінок: 95
Рік виконання: 2019
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….. 3 РОЗДІЛ 1. ДИСКУРС ТА ЙОГО ВИДИ……………………………………... 6 1.1 . Співвідношення понять «текст» і «дискурс»……………………... 6 1.2 . Підходи до визначення поняття «дискурс» у сучасному мовознавстві………………………………………………………….. 10 1.3 . Основні види дискурсу……………………………………………... 16 1.4 . Поетичний дискурс як підвид художнього……………………….. 18 Висновки до РОЗДІЛУ 1……………………………………………………….. 21 РОЗДІЛ 2. ПІСЕННИЙ ДИСКУРС ТА ЙОГО СПЕЦИФІКА……………..… 23 2.1. Пісенний дискурс як підвид художнього…………………….… 23 2.2. Особливості пісенного дискурсу……………………………….. 31 Висновки до РОЗДІЛУ 2……………………………………………………..… 34 РОЗДІЛ 3. ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИЙ СКЛАД АНГЛОМОВНИХ ПІСЕННИХ ТЕКСТІВ………………………………………………………….. 35 3.1. Аналіз лексико-семантичних особливостей англомовних пісенних текстів останніх десятиліть……………………………………………... 35 3.2. Аналіз лексико-семантичних особливостей англомовних пісенних текстів 50-60-хх рр………………………………………………………. 52 3.3. Виявлення новітніх тенденцій у лексико-семантичному складі текстів англомовних пісень…………………………………………..… 59 Висновки до РОЗДІЛУ 3………………………………………………………. 65 ВИСНОВОК…………………………………………………………………..... 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………… 75
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Admin ВСТУП У світлі сучасних лінгвістичних досліджень постають питання репрезентації лінгвокультурних феноменів у різних типах дискурсу, де знаходить відображення концептуальна картина світу носіїв певної мови та представників певних категорій суспільства. Необхідною складовою дослідження мовної картини світу є інтерпретація мовних одиниць, за допомогою яких вербалізуються категорії мовної свідомості, які фіксують та узагальнюють життєвий досвід людини [12, с. 210; 64]. Актуальність нашого дослідження полягає в тому, що на сьогодні сучасний англомовний пісенний дискурс потребує активної уваги з боку дослідників. Важливо дослідити, які ключові поняття, окрім загальновідомих, і виражені якими лексемами, роблять сучасні англомовні пісні об’єктом аспірацій тисяч і мільйонів слухацької аудиторії [64]. У сучасному мовознавстві все більше набувають ваги дослідження, в яких використовуються суміжні науки [74]. На сьогодні у лінгвістиці існує велика різноманітність визначень дискурсу і різних його типів, що базуються на різних підходах [9, 24, 82]. У трактуванні про визначення дискурсу між дослідниками немає спільної думки. Існують думки щодо диференціації усього дискурсивного масиву мови. Так, Б. Палек відзначає, що дискурс — це «одиниця більш високого рівня, ніж речення твір мовлення» [12, с. 244]. Філологія як наука гуманітарна допускає множинність визначень того самого поняття [12]. Це, зокрема, стосується термінів текст і дискурс, для яких дослідники пропонують усе нові визначення [64, 74, 84]. Тим не менше, між усіма різноманітними точками зору є дещо спільне — усі вони розглядають людську поведінку як мовленнєву діяльність [74, с. 288]. Пісенний дискурс розглядається дослідниками як один із різновидів дискурсу ліричної поезії, що пояснюється спільними рисами: ритміко- композиційною будовою, художніми засобами створення образів, передачі 4 думок і почуттів автора, наявністю підтексту [64, 75]. Англомовний пісенний дискурс, що є феноменом англомовної культури, постає також і як об’єкт лінгвістичних досліджень. Важливість дискурсу як соціального явища філософи та лінгвісти оцінили зовсім недавно, у кінці XX ст. [34, с.280]. Мета дослідження полягає в характеристиці англомовного пісенного дискурсу як засобу відтворення ключових цінностей і концептів англомовної культури. Представлене дослідження присвячене аналізу лексико-семантичної наповненості англомовного дискурсу на матеріалі текстів поп, рок і реп пісень англомовних виконавців. Для цього необхідно виконати такі завдання: 1) з’ясувати зміст поняття дискурс, його види та значення; 2) визначити характерні риси пісенного дискурсу, його роль і місце в художньому дискурсі; 3) визначити найчастотніші лексичні одиниці у текстах таких пісень останніх десятиліть, а також у текстах 50-х 60-х рр. ХХ ст.; 4) виявити часто повторювані лексичні одиниці, які не є типовими для пісенного дискурсу загалом, і з’ясувати їх особливості у зазначеному плані; 5) дослідити семантичні пріоритети у текстах пісень останніх десятиліть і порівняти їх з такими у текстах пісень 50-х-60-х рр., що виявить ймовірні тенденції до зміни понять та ідей, відображених у популярній пісні. Об’єктом даного дослідження стали тексти сучасних англомовних авторських пісень, а предметом дослідження — кількісні показники частотності лексем, релевантних у вираженні особливостей сучасних пісень, як засобу відтворення ключових цінностей і концептів англомовної культури. Матеріалом дослідження слугували тексти 100 пісень 50–60–х років і 500 текстів пісень останніх десятиліть близько 500 авторів, (загальним обсягом близько мільйона 979 552 друкованих знаків), які було взято з Інтернет–джерел [124-245]. Елементи наукової новизни одержаних результатів. Здійснено аналіз лексико-семантичного складу англомовних пісенних текстів останніх десятиліть, у порівняні з текстами 50-х 60-х років, з метою виявлення спільних та відмінних рис як відображення ментальних пріоритетів 50-60-х рр. та останніх десятиліть. Пісенний дискурс як підвид художнього Пісенний дискурс у лінгвокультурології традиційно розглядається як потужний і впливовий ресурс ключових цінностей і концептів культури. Його вивчення дозволяє глибше розкрити різні аспекти взаємодії мови і суспільства, а також основні механізми конструювання ідентичності. Відповідно до теорії постструктуралізму та соціального конструктивізму, дискурс являє собою мережу соціальних тем, голосів, пресупозицій і дій. Він конструює бачення світу, відображений у текстах і тому завжди пізнаванний, поставлений у контекст і відчуває на собі вплив культури і суспільства. Під пісенним дискурсом у даній роботі розуміється текст пісень у сукупності з контекстом їх створення та інтерпретації. Пісня як спосіб вираження культури має естетичну, емоційно-моральну інтерпретацію різноманіття навколишньої дійсності і спосіб художнього вираження внутрішнього світу людини [89]. Пісенний дискурс не заведено розглядати з погляду виконуваних ним комунікативних функцій. Якщо прикласти до пісенного тексту функціональну класифікацію повідомлень Р. Якобсона, то стане очевидним розмаїття і неоднорідність функцій пісенного тексту, де емотивна та спонукальна функції претендують на роль основних, а референтивна та естетична — на роль допоміжних. Пісня стає вираженням емоцій, вона здійснює емотивну функцію, завдяки тому, що вона є одночасно здобутком словесного і музичного мистецтва (останнє, на думку Р. Якобсона, — орієнтоване на емоційно–несвідомі структури психіки) [92] Висновки до РОЗДІЛУ 2 Таким чином, пісенний текст являє собою гармонію мелодійного і вербального компонентів, у більшості випадків як двоскладова структура, з однаковим повторювальним ритмом, де у кожному третьому або четвертому куплеті подається приспів, найчастіше повторюється не тільки мелодійний, але й вербальний компонент. Пісенний текст за роки свого існування створив особливу мову, іншими словами, систему засобів, на вербальному рівні ― епітети, метафори, які ми можемо побачити у різних стилістичних планах творців.