0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОНЦЕПТ CONTINUING EDUCATION В ОСВІТНЬОМУ ДИСКУРСІ США (ID:724059)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Лінгвістика
Сторінок: 65
Рік виконання: 2016
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ КОНЦЕПТУ CONTINUING EDUCATION В ОСВІТНЬОМУ ДИСКУРСІ США 1.1. Поняття концепт у сучасній мовознавчій науці 1.2. Структура концепту 1.3. Освітній дискурс Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЛІНГВОКУЛЬТУРНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОНЦЕПТУ CONTINUING EDUCATION В ОСВІТНЬОМУ ДИСКУРСІ США 2.1. Лексико-семантична структура концепту Continuing education 2.1. Фреймова модель концепту Continuing education 2.3. Лексико-семантичні особливості концепту Continuing education в освітньому дискурсі США Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Мовознавча наука на сучасному етапі розвитку значну увагу приділяє інтенсивному вивченню мовної свідомості та комунікативної поведінки мовних особистостей різних соціумів та культур. Мовна картина світу і колективна свідомість того чи іншого етносу проявляються в системі концептів, яка складає концептосферу тієї чи іншої культури. Важливу роль у відображенні культурних характеристик національної свідомості відіграють концепти, пов’язані з освітнім дискурсом певного соціуму, оскільки освітній рівень є прямим показником рівня розвитку конкретного суспільства. Концепт CONTINUING EDUCATION в освітньому дискурсі США на сьогоднішній день посідає одне з центральних місць, адже активний розвиток можливостей безперервної освіти є напрямом модернізації всієї освіти США. Концепт CONTINUING EDUCATION становить значний інтерес для виявлення особливостей ментальності та освітніх потреб американського народу. Освітній дискурс, будучи важливим соціокультурним феноменом у суспільстві, має досить високу номінативну активність у мові, що дозволяє розглядати його як лінгвокультурний феномен. Слід зазначити, що концепт CONTINUING EDUCATION не був об’єктом спеціального дослідження науковців, що й зумовило актуальність дослідження обраної проблеми. Слід зазначити, що українська та англійська мовні картини світу характеризуються як спільними, так і відмінними ознаками. Системного опису цих ознак відносно освітнього дискурсу, зокрема концепту CONTINUING EDUCATION не проводилося, хоча питання етнокультурної специфіки розуміння світу в мовній свідомості й комунікативній поведінці членів того чи іншого соціуму дало низку досліджень. Концепт як базисну одинцю лінгвоконцептології досліджували Н. Д. Арутюнова, В. І. Карасик, Ю. С. Степанов та інші. Перспективність наукового напрямку, у рамках якого виконується робота, а також відсутність окремих праць, присвячених вивченню концепту CONTINUING EDUCATION у системі англійської мови та способів презентації даного концепту на лінгвокультурному рівні пояснює актуальність теми дослідження. Метою даної роботи є дослідження концепту CONTINUING EDUCATION у структурі освітнього дискурсу США. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення наступних завдань: - систематизувати наукові знання відносно витоків та поняття концепту; - визначити структуру концепту; - висвітлити особливості фреймової структури концепту та специфіки моделювання концептів; - дати характеристику освітнього дискурсу; - провести лексико-семантичний аналіз структури концепту CONTINUING EDUCATION; - охарактеризувати фреймову модель концепту CONTINUING EDUCATION; - визначити лексико-семантичні особливості концепту CONTINUING EDUCATION в освітньому дискурсі США. Об'єктом дослідження є концепт та особливості лексико-семантичної репрезентації концептів в англомовному освітньому дискурсі. Предметом дослідження стали структурно-семантичні особливості концепту CONTINUING EDUCATION в освітньому дискурсі США. Вибір методів і прийомів дослідження пов'язаний зі специфікою об'єкту дослідження і конкретними завданнями дослідження. У процесі дослідження обраної проблеми ми послуговувалися такими методами дослідження, як: - метод систематизації наукового матеріалу; - метод лінгвістичного аналізу; - метод вибірки для відбору практичного матеріалу; - загальнонаукові методи аналізу, спостереження, порівняння та ін. Новизна роботи полягає у всебічному дослідженні структурно-семантичних особливостей концепту CONTINUING EDACTION у структурі освітнього дискурсу США на лексичному матеріалі американських освітніх сайтів. Теоретичне значення дослідження. Результати, отримані в ході вивчення обраної проблеми, становлять науковий інтерес для дослідників у таких напрямках сучасного мовознавства, як когнітивна лінгвістика, лігвокультурологія. Крім того, дане дослідження цікаве з погляду аналізу характеристик мовної свідомості представників різних лінгвокультурних етносів. Практичне використання результати дослідження знайдуть в розробці семінарів і лекцій з лінгвістики, при написанні курсових і дипломних робіт і розробці навчальних посібників для студентів філологічних факультетів. Структура роботи. Відповідно до поставленої мети та визначених завдань робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел, списку лексикографічних джерел, та джерел ілюстративного матеріалу. ВИСНОВКИ Дослідивши концепт CONTINUING EDUCATION в структурі освітнього дискурсу США, можемо зробити висновки та узагальнення. Концепт є базовою одиницею когнітивної лінгвістики. Концепт – це позначення оперативної одиниці свідомості, що виражена вербально різноманітними мовними (лексичними, граматичними та ін.) засобами і включає окрім ментального ще й образний та емоційно-оціночний компоненти. Концепт є категорією ширшою за поняття та значення, поєднуючи у собі елементи обох, при цьому маючи додаткові характеристики суб’єктивності (асоціативного та емоційного наповнення) та лінгвокультурної відміченості. Концепт охоплює всі значення репрезентуючого його слова (словникові та контекстуальні) та значення, що відображаються в цьому слові. З погляду когнітивної лінгвістики, концепт є «парадигматичною структурою, що виводиться з синтагматичних відносин імені, зафіксованого в тексті. Концепт співвідноситься більш ніж з однією лексичної одиницею, і логічним завершенням подібного підходу є його співвіднесення з планом вираження всієї сукупності різнорідних синонімічних (лексичних, граматичних та ін.) засобів, які описують його в мові. Стосовно структури концепту думки вчених різняться, але всі вони погоджуються в тому, що він має неоднорідну, слоїсту будову. У структурі концепту потрібно виділяти ядро і периферію. В освітньому дискурсі США Continuing education є напрямом модернізації всієї освіти. Концептуальні засади безперервної освіти базуються на необхідності розвитку навичок критичного мислення, яким можливо навчитися впродовж занять у школі й університеті, а потім успішно використовувати впродовж всього життя в різних ситуаціях. Поняття безперервної освіти багатомірне, як свідчать словникові дефініції, вихідним у ньому є положення про розвиток особистості на всіх етапах її життєдіяльності. У структурі семантичного поля концепту CONTINUING EDUCATION можна виділити такі частини: ядро поля представлене родовою семою Adult education – компонентом, навколо якого розгортається поле; центр поля складається з одиниць, які мають інтегральне, загальне з ядром і між собою, значення: lifelong learning, lifelong education, recurrent education, permanent education, further study; периферія поля складається з одиниць, що є найвіддаленішими за своїм значенням від ядра (вони деталізують та конкретизують основне значення поля: blended learning, CAL, e-learning, apprenticeship); фрагментами поля з вертикальною ядерною, які за своєю семантикою утворюють окрему структуру різнотипного складу, є такі лексеми, як self-education, educational program, need of society, methods. Фреймова структура концепту CONTINUING EDUCATION складається з вершини – поняття ADULTS EDUCATION. Терміналами нижчого рівня є поняття NON-FORMAL EDUCATIONAL SYSTEM. За допомогою дефініційного та компонентного аналізу CONTINUING EDUCATION as NON-FORMAL EDUCATIONAL SYSTEM нами виділені підфрейми: part-time education, evening classes, CAL (computer-aided learning, e-learning, lessons over the Internet). Основою фреймової структури концепту CONTINUING EDUCATION, те, заради чого, власне, і провадиться безперервне навчання, є можливість опанувати предмет, вивченню якого в школі не надавалося належної уваги (learn failed school subject), та можливість отримати необхідні знання та навички, які будуть використані на теперішній роботі (necessary knowledge to be applied in the work). Структура концепту CONTINUING ЕDUCATION в американському освітньому дискурсі, як показав аналіз, демонструє потребу суспільства в постійному розвитку професійних здібностей особистості.