0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Автопарафраза як внутрішній фактор розвитку літературної творчості Григорія Квітки-Основ’яненка (ID:853794)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 27
Рік виконання: 2014
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. Автопарафраза як різновид художнього взаємовпливу в поетиці Григорія Квітки-Основ’яненка………………………………6 1.1. Поняття парафрази й автопарафрази…………………...…6 1.2. Літературно-естетичні погляди письменника…………….8 РОЗДІЛ 2. П’єса «Щира любов» як автопарафраза повісті «Щира любов» Григорія Квітки-Основ’яненка……………………………..15 2.1. Історія написання п’єси «Щира любов, або Милий дорогше щастя»……………………………………………..….15 2.2. Сюжетно-композиційні особливості творів………..……16 2.3. Система персонажів ………………………………………17 2.4. Зміни в мотивній структурі п’єси ………………………..21 ВИСНОВКИ……………………………………………………….…..23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………….....25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. На сучасному етапі розвитку українського літературознавства спостерігаємо цілком закономірне переосмислення різнорідних явищ українського та світового літературного процесу. Його потребують і погляди на заміфологізованих та заканонізованих українських, а також і зарубіжних письменників XVIII–ХІХ ст., які своєю творчістю сприяли тематичному, жанровому і загалом стильовому оновленню європейських літератур та їх входженню у світовий літературний процес. Актуальними з такого погляду є й проблеми функціонування прийомів інтертекстуальності в літературі українського сентименталізму. Сентименталізм в українській літературі не став окремим літературним напрямом, а знайшов свій вияв у меншій стильовій тенденції – течії. Питання приналежності Григорія Квітки-Основ’яненка до неї залишається дискусійним ще й сьогодні: його творчість інтерпретують у художніх системах класицизму, сентименталізму, романтизму, реалізму. Григорій Квітка-Основ’яненко зумів із одного свого твору зробити інший, ще трагічніший та сентиментальніший: повісь «Щира любов» пізніше постала перед читачем (і глядачем також) як п’єса «Щира любов». Тому в його творчості ми прослідковуємо відоме раніше явище парафрази