0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання PR-технологій у соціальних мережах на прикладі ТОВ "Небесна криниця" (ID:121016)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 83
Рік виконання: 2015
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ PR В СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА 1.1. Система соціальних мереж: історія виникнення та розвитку, загальні принципи роботи 1.2. Структура та принципи функціонування сучасних соціальних медіа 1.3. Сучасний PR-інструментарій соціальних медіа РОЗДІЛ ІІ. ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ PR-ТЕХНОЛОГІЙ У СОЦАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 2.1. «Facebook» як майданчик для використання PR-технологій 2.2. PR-інструментарій мережі «ВКонтакте» 2.3. Особливості використання PR-технологій в мережі «Одноклассники» РОЗДІЛ ІІІ. ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ PR-ТЕХНОЛОГІЙ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (на прикладі ТОВ «НЕБЕСНА КРИНИЦЯ») ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Соціальні мережі - відносно нове явище, яке завоювало всесвітню популярність в останні кілька років, тому в даний момент вони переживають не тільки стадію піку популярності, а й стадію стрімкого розвитку. Прогнозування того, якими соціальні мережі стануть в найближчі роки, важливо для планування можливостей використання їх в PR-діяльності на цей період. Говорячи про тенденції розвитку соціальних мереж на найближче майбутнє і намагаючись спрогнозувати те, якими вони стануть через рік або два, важливо виділити дві основні доповнюють один одного тенденції. Першою тенденцією є інтенсивне укрупнення і прагнення до всеосяжність у найбільш відомих соціальних мереж загальної спрямованості. Другою тенденцією є поява в найближчому майбутньому великої кількості маленьких вузькоспеціалізованих соціальних мереж. Для PR-діяльності в соціальних мережах практичну значимість має не тільки прагнення всіх основних мереж якнайшвидше набрати якомога більшу кількість зареєстрованих користувачів, а й об'єктивна тенденція всіх найбільш великих соціальних мереж до ускладнення своєї внутрішньої структури. Цю тенденцію можна охарактеризувати як перетворення соціальних мереж у всеосяжність мережі-комбайни - мегамережею, що поєднують у собі під однією структурою власне соціальну мережу з блогами, форумами і чатами. При цьому користувач заводить один профіль в мережі і з нього отримує доступ до всіх цих послуг, що дуже зручно для нього. Власнику мережі в свою чергу вигідно, щоб користувач не йшов з мережі для того, щоб писати в своєму блозі десь на іншому ресурсі, а продовжував залишатися в тій же мегамережею, проводячи там більше часу, відвідуючи більшу кількість посилань і з більшою охотою користуючись додатковими сервісами мережі, що в сукупності і приносить соціальної мережі основний дохід. На даний момент найбільш яскравим виразом тенденції до укрупнення і всеосяжність соціальних мереж є найбільша у світі соціальна мережа MySpace (http://www.myspace.com), вже зараз є такий мегамережею. Крім власне соціальної мережі вже зараз ця мережа також має у своїй структурі блоги, форуми, сервіс обміну миттєвими повідомленнями зразок ICQ, чату, сервіс обміну відеороликами, стрічку новин, прогноз погоди, розміщення вакансій, електронну пошту та інші сервіси. В MySpace більше 300 мільйонів зареєстрованих користувачів, що в рази перевершує всі інші соціальні мережі. Однак інші найбільші соціальні мережі, наприклад, Facebook (http://www.facebook.com), також постійно розширюють свої функціональні можливості і додають нові сервіси. Ця ж тенденція характерна і для російських соціальних мереж. Другою тенденцією розвитку соціальних мереж, що доповнює першу, буде виникнення великої кількості маленьких вузькоспрямованих спеціалізованих соціальних мереж вдобавок до нечисленних мегамережею. Як відзначають дослідники, нове програмне забезпечення в області Інтернет-технологій дасть можливість пересічному користувачеві створювати і розміщувати в Інтернеті свої власні соціальні мережі. Це призведе до різкого зростання числа соціальних мереж невеликого розміру, організованих для спілкування якоїсь певної вузького прошарку людей, наприклад, людей зі схожими інтересами або професіями, або людей, об'єднаних проживанням в одному районі або місті. Перспективи використання таких мереж як інструменту PR поки подаються не до кінця зрозумілими, проте подібні вузьконаправлені соціальні мережі будуть залучати дуже однорідну аудиторію, що дозволить адресно спрямовувати цій аудиторії відповідні саме їй персональні повідомлення, що буде максимально ефективно. [6, с.13] Віртуальні соціальні мережі відрізняються один від одного своєю загальною спрямованістю, різними можливостями, наданими користувачам, різними вимогами, що пред'являються до них, а також інтерфейсом. Однак є деякі спільні риси, притаманні більшості соціальних мереж і виділяють їх з інших засобів мережевого спілкування, таких, як блоги, форуми, чати та гостьові книги. У деяких соціальних мережах, наприклад, в MySpace вбудовані блоги і форуми, проте в даному випадку ми будемо говорити тільки про особливості власне віртуальної соціальної мережі. Розуміння цих специфічних рис важливо для виявлення можливостей використання соціальних мереж як інструменту PR. Зв'язки в більшості соціальних мереж бувають трьох основних видів: а) Дружні зв'язки між знайомими людьми Знайомі люди додають один одного в друзі, і ця інформація відображається в їх профілі. Таким чином, для будь-якої людини-вузла мережі із загальної безликої маси інших вузлів мережі виділяється група вузлів, з якими він отримує додаткову програмну зв'язок, що дає йому нові можливості, найбільш важлива з яких для даної теми - можливість масової розсилки повідомлень і масового запрошення друзів в групу. Крім списку своїх безпосередніх друзів будь-який користувач також має доступ до списків друзів своїх друзів, таким чином, маючи можливість бачити вузли мережі, не пов'язані з ним безпосередньо, але пов'язані з його друзями. Наприклад, у мережі «Мій Круг» у кожного зареєстрованого користувача крім свого кола друзів («перша кола») відображається також коло друзів його друзів («друга коло») і коло друзів друзів його друзів («третій коло»). Таким чином, користувач, побачивши цікавого, але незнайомого йому іншого користувача, і побачивши у нього позначку «третій круг», може легко зрозуміти, через яких саме людей він може з ним зв'язатися. б) Зв'язки між учасниками групи У віртуальних соціальних мережах вузли-люди можуть не тільки спілкуватися один з одним тет-а-тет, а й об'єднуватися в групи з якої-небудь тематиці. Для групи створюється свій окремий профіль, аналогічний профілю користувача. У разі об'єднання людей в групи повідомлення одного члена групи, поміщене їм в профілі групи, бачать всі члени групи. Таким чином, профіль групи стає деяким аналогом інтернет-форуму. в) Зв'язки між людьми, що мають певну інформацію в профілі Уніфікованість профілів соціальної мережі робить її величезною базою даних людей з великою кількістю різноманітної інформації про них, причому ця інформація строго структурована. Це дає відмінну можливість пошуку по соціальній мережі для знаходження цікавлять людини людей з певними даними в профілі, при цьому такі дані виступають в якості критеріїв пошуку. Через подібний пошук в соціальній мережі можна знайти своїх однокласників, колег по роботі, товаришів по службі, земляків, людей зі схожими інтересами. [11,с.6]