0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження ринку комп’ютерної техніки та інформаційних технологій (ID:140783)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 33
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 1 Особливості дослідження ринку комп’ютерної техніки та інформаційних технологій 1.1 Структура та інноваційні процеси на ринку комп’ютерної техніки та інформаційних технологій 1.2 Система факторів, що формують кон’юнктуру ринку КТ та ІТ. 2. Дослідження кон’юнктури ринку КТ та ІТ 2.1 Динаміка пропозиції на ринку КТ та ІТ 2.2 Динаміка попиту на ринку КТ та ІТ. 2.3 Динаміка цін на ринку КТ та ІТ 2.4 Фірмова структура ринку комп’ютерної техніки та інформаційних технологій 3 Прогноз кон’юнктури ринку комп’ютерної техніки та інформаційних технологій Висновки та рекомендації Перелік використаних літературних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Одним із стратегічних пріоритетних напрямів інноваційної діяльності України на 2011-2021 роки є розвиток сучасних інформаційних, комунікаційних технологій, робототехніки. Найбільш динамічним за впровадженням інноваційних продуктів є ринок комп’ютерної техніки та інформаційних технологій. Даний ринок розвивається швидкими темпами за рахунок технічного прогресу, підвищення стандартів якості продукції, зростання конкуренції, саме тому тема даної роботи е особливо актуальною. Зазначені тенденції призводять до скорочення ЖЦТ, і підвищення ролі інноваційної діяльності суб’єктів ринку для створення стійких конкурентних переваг і убезпечення підприємств від загроз з боку дій конкурентів. За таких умов ключовим фактором успіху, у швидкоплинному маркетинговому середовищі, є адекватне оцінювання конкурентоспроможності інноваційних продуктів. ... Дослідження ринків наукомістких товарів знаходимо у роботах вітчизняних та закордонних дослідників: В.Г. Герасимчука, Б. Твісса, О.Н. Романова, Р.А. Фатхутдінова, Ф. Котлера, Дж. Бойєтт. Метою роботи є дослідження кон’юнктури ринку комп’ютерної техніки та інформаційних технологій. Об’єкт дослідження – ринок комп’ютерної техніки та інформаційних технологій. Предмет дослідження – аналіз показників. Відповідно до поставленої мети визначено такі завдання: − розглянути особливості ринку комп’ютерної техніки та інформаційних технологій; − проаналізувати динаміку пропозицій, попиту та цін на ринку комп’ютерної техніки та інформаційних технологій; – провести прогноз кон’юнктури ринку.