0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Глобальні маркетингові стратегії у кінобізнесі (ID:179481)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 12
Рік виконання: 2017
Вартість: 85
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Глобальні маркетингові стратегії у кінобізнесі Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Глобальні маркетингові стратегії у кінобізнесі У кіно маркетинг як такий з'явився в кінці 80-х років разом з бурхливим розвитком кіноіндустрії і скасуванням цензурної диктатури з боку держави. З тих же пір він став активно розвиватися і приводити до приголомшуючих результатів. Від добре продуманої роботи маркетологів безпосередньо залежить успіх того чи іншого проекту. Однак, так як кіно - це особливий вид мистецтва, маркетинг в цій сфері має безліч різних нюансів. Давайте ж спробуємо розібратися в них і зрозуміти, як все-таки працює або повинен працювати маркетинг в кіноіндустрії. Цілком очевидно, що маркетинг в кіноіндустрії має колосальні відмінності від маркетингу в інших сферах людської діяльності. В першу чергу фільм або серіал - це послуга, а продати послугу завжди набагато складніше, ніж продукт. Людина не може помацати, оцінити якість, зрозуміти ступінь потреби в цій послузі до покупки. Існує величезна кількість маркетингових інструментів націлених саме на кіно сферу. Існує базовий інструментарій, який можна застосовувати для будь-якого виду кіно або серіалу. Це в першу чергу трейлер і банер з головними героями. Все інше залежить від фантазії маркетолога, від специфіки самого фільму і від умов каналу (якщо це телевізійний серіал) [5].