0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУЕМ, Варіант №1, Маркетинг, №4126 (ID:23289)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 19
Рік виконання: 2010
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Завдання № 1 Визначення типу маркетингу Визначити назву (тип) маркетингу та його основну мету залежно від наступних умов попиту: Характер попиту на ринку: Товар став немодним. Більша частина потенційних покупців відмовляється від цього товару або послуги. Покупці можуть надавати перевагу імпортним виробам. Завдання № 2 Визначення основних конкурентів товару (автомобіль «Таврія») Завдання № 3 Розробка схеми процесу прийняття рішення про покупку Завдання № 4 Визначення сегментування ринку Завдання № 5 Класифікація товарів широкого вжитку Вихідні дані: Перелік товарів широкого вжитку: телевізор; автомобіль; авторучка; зонт; відеокамера; цигарки; жувальна гумка; штучні квіти; хліб; ніж; комп'ютер; гральні карти; набір меблів для кухні; пральна машина; ен¬циклопедичний словник; сірники; олія; радіотелефон; губна помада; парфуми «Шанель № 5»; картина Рєпіна; газета «От и До», журнал «Наталі»; плитка шоколаду «Корона»; видання M. B. Гоголя; пакет чіпсів; бинт; засоби гігієни «Олдейс»; страховка; смокінг; вечірня сукня; аспірин «Упса»; зошити; гумові чоботи; крем для засмаги; памперси: місячний проїзний квиток; бензин; от¬рута для тарганів; лопата; килим; пилосос; мисливська зброя; електропраска; кросівки; санаторна путівка. Завдання № 6 Розробка життєвого циклу товару Таблиця 2 Вихідні дані: Повний термін ЖЦТ, t, рік Обсяг продажу, Q, шт.. Обсяг прибутку, П, грн. 1 2 3 4 1 2 3 4 1 50 500 1500 600 20 2000 2000 3000 Завдання № 7 Розробка ціни за методом "цінових сходинок" (сходинкове диференціювання цін) Таблиця 3 Вихідні дані: Товар Обсяг випуску, що планується, Q шт. Можливий діапазон цін Ц, грн. Кількість "сходинок", n Чайник 100 000 200-600 200 3 Завдання № 8 Розробка рекламної продукції Завдання № 9 Розробка структури каналу товаророзподілу Вихідні дані: Кількість посередників каналу товаророзподілу – 5. Завдання № 10 Розрахунок відносної ринкової частки фірми Таблиця 4 Вихідні дані Q, грн. Z, грн.. І, грн. Е, грн. Дк, грн. ,грн. 4500 1000 2000 1500 3 3000 Завдання № 11 Визначення ринкових можливостей фірми Таблиця 5 Вихідні дані Відносна ринкова частка фірми, % Темп росту ринків збуту фірми, % Питома вага обсягу продажу товарів фірми, % Фірма А Фірма В Фірма А Фірма В Фірма А Фірма В 0,6 4 4 15 30 50 Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: