0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив цін на формування іміджу підприємства й товару (ID:256721)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 68
Рік виконання: 2018
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
План ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність та функції ціни в управлінні підприємством 1.2. Маркетингові підходи до ціноутворення на підприємстві РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ «РОСАВА» 2.1. Комплексний аналіз основних факторів впливу на рівень цін 2.2. Аналіз методів ціноутворення в маркетинговій ціновій політиці РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ «РОСАВА» 3.1. Прогнозування та напрямки удосконалення цінової політики підприємства ЗАТ «Росава» 3.2. Визначення ціни на основі дослідження споживчих характеристик товару ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову