0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання брендингу для посилення конкурентних позицій ДП ПАТ «Київхліб» «Хлібокомбінат №2» (ID:29330)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 101
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. БРЕНДІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТНОЇ БОРОТЬБИ 1.1. Сутність та зміст категорій «бренд» та «брендінг» 1.2. Використання брендінгу для посилення конкурентних позицій підприємства 1.3. Зміст та етапи процесу брендінгу РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДП ПАТ «КИЇВХЛІБ» «ХЛІБОКОМБІНАТ №2» 2.1. Аналіз ринку хлібобулочних та кондитерських виробів м. Київ 2.2. Загальна характеристика та фінансова діагностика ДП ПАТ «Київхліб» «Хлібокомбінат № 2» 2.3. Причинно-наслідковий аналіз проблем функціонування та розвитку підприємства РОЗДІЛ 3. ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТАРІЮ БРЕНДІНГУ В КОМПЛЕКСІ СТРАТЕГІЧНИХ ЗМІН, СПРЯМОВАНИХ НА ПОСИЛЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ДП ПАТ «КИЇВХЛІБ» «ХЛІБОКОМБІНАТ № 2» 3.1. Обгрунтування доцільності використання елементів брендінгу в контексті стратегічних зміни на ДП ПАТ «Київхліб» «Хлібокомбінат № 2» 3.2. Розробка комплексу проектних і процесних маркетингових дій з впровадження і розвитку нової торгової марки для продукції ДП ПАТ «Київхліб» «Хлібокомбінат № 2» 3.3. Очікувані результати впливу запропонованих заходів на конкурентні позиції підприємства ДП ПАТ «Київхліб» «Хлібокомбінат № 2» ВИСНОВКИ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову