0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Виражально-зображальні засоби телеграфіки на каналі СТБ (ID:54665)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 47
Рік виконання: 2013
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ОСНОВИ ТЕОРІЇ ТЕЛЕГРАФІКИ 1.1 Жанри, типи телеграфіки (шрифти, логотипи, різні кольори, дизайн і т.д.) 1.2 Засоби використання та поліфункціональність телеграфіки в сучасній телевізійній програмі РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ЗАСТОСУВАННЯ ВИРАЖАЛЬНО-ЗОБРАЖАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ТЕЛЕГРАФІКИ НА КАНАЛІ СТБ 2.1 Інфографіка в сучасних телевізійних програмах 2.2 Виявлення впливу графічної та дизайнової інформації в телевізійному дискурсі 2.3 Виражально-зображальні засоби реклами ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТОК 1 ДОДАТОК 2
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову