0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Глобальний маркетинг, особливості його організації і перспективи (ID:616115)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 43
Рік виконання: 2020
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 6 ГЛОБАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ 6 1. Глобалізація: стримуючі та стимулюючі чинники 6 1.1. Культура та глобалізація. 6 1.2. Стимулюючі фактори. 6 1.3. Комунікаційна технологія. Туризм і транспорт. Конвергенція потреб і бажань ринків 7 1.4. Витрати на продукцію та її якість 10 1.5. Торгові угоди і світова економіка 10 1.6. Стримуючі фактори 11 1.7. Мова 12 1.8. Глобафобія 13 1.9. Національний контроль 14 1.10. Організаційна культура 14 2. Глобальный маркетинг 15 2.1. Етноцентрична орієнтація 15 2.2. Поліцентрична орієнтація 16 2.3. Регіоцентрична орієнтація 17 2.4. Геоцентрична орієнтація 17 3. Стандартизація 18 4. Адаптація 18 5. Майбутнє глобального маркетингу 19 РОЗДІЛ 2 20 СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ І ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ TOYOTA MOTOR CORPORATION 20 2.1. Характеристика підприємства 20 2.2. Вибір і аналіз базового ринку 22 2.3. Сегментування ринку за трьома критеріями і вибір цільових сегментів 31 2.4. Багатокритеріальне сегментування ринку. Вибір цільових сегментів та побудова профілю споживача 34 2.5. Позиціонування товару на обраних сегмантах ринку 39 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Глобальна маркетингова стратегія (ГМС) - це стратегія, яка охоплює країни з кількох різних регіонів світу і спрямована на координацію маркетингових зусиль компанії на ринках цих країн. ГМС необов'язково охоплює всі країни, але повинна застосовуватися в декількох регіонах. Типове розділення по регіонах виглядає наступним чином: Африка, Азія і Тихоокеанський регіон (включаючи Австралію), Європа і Близький Схід, Латинська Америка і Північна Америка. Регіональна маркетингова стратегія - це стратегія, яка координує маркетингові зусилля в одному регіоні. Аутсорсинг і зарубіжні виробничі філії, спільні риси глобальної виробничої стратегії, можуть бути використані як з ГМС, так і без ГМС для готової продукції. Аналізуючи міжнародний бізнес в контексті глобалізації, слід зазначити, що, з одного боку, провідні компанії мають високу конкурентоспроможність і постійно прагнуть отримати перевагу над компаніями-опонентами, але, з іншого боку, міжнародне співробітництво стало поширеним явищем, підприємства усвідомили, що стратегічні альянси з постачальниками, іноземними партнерами і конкурентами відповідають їх власним інтересам. Процес глобалізації змусив компанії адаптуватися до різних виникли бізнес-культурам. У зв'язку з тим, що співробітникам доводиться часто виїжджати за кордон для зустрічей, вивчення нових ринків або ведення проектів, для успішного ведення бізнесу необхідно розуміння культури і мови. У той же час міжнародне бізнес-співтовариство зближується - спосіб життя, інтереси, розваги, звички, мода формують «світову культуру», зрозумілу кожному. Традиційні суспільства, які відмовилися від цієї тенденції, або поступово зникли, або перестали бути активними учасниками світової економіки. В сучасних умовах глобалізаційні процеси не втрачають свої сили, а, навпаки, все більше ускладнюються і інтенсифікуються, втягують нових учасників і народжують якісно нові соціально-економічні ефекти. Інноваційна економіка як тип господарювання на кшталт глобалізації, все більше проникає в національні системи і поширюється на все більше число країн, як розвинених, так і в країнах, що розвиваються. Досліджено чинники формування інноваційної економіки: зміна якості конкуренції між країнами, безперервне впровадження нововведень на всіх рівнях виробництва, трансформація самої структури соціально-економічної системи.   РОЗДІЛ 1 ГЛОБАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ 1. Глобалізація та її вплив на маркетинг: стримуючі та стимулюючі чинники 1.1. Культура та глобалізація. Кожна країна має свою індивідуальну культуру, що відрізняє її від інших. Мова, історія, традиції, їжа, релігії, мистецтво і вірування формують окремі людські спільноти. Тому в різних країнах існують різні рекламні стратегії та підходи, що враховують особливості їх культури. Однак ці відмінності, мабуть, зменшуються понаднормово у зв'язку з глобалізацією і зростанням світової культури. У той час як кожна країна унікальна, світ стає все тіснішим. Це створило міжнародну стратегію - глобальний маркетинг. У міру того, як світ стає все більш взаємозалежним, культури мають більше зв'язків один з одним і пристосовують певні аспекти один до одного.