0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання івент-маркетингу в системі комунікаційної діяльності підприємства (ID:841932)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 48
Рік виконання: 2023
Вартість: 640
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1 Сутність та принципи івент-маркетингу в системі комунікаційної діяльності підприємства 7 1.2 Цілі та інструменти івент-маркетингу 11 1.3 Методичні підходи до аналізу івент-маркетингу в системі комунікаційної діяльності підприємства 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКА ХОКЕЙНА ЛІГА» 20 2.1 Загальна характеристика підприємства «Українська хокейна ліга» 20 2.2 Аналіз діяльності «Українська хокейна ліга» на ринку івент-послуг 26 2.3 Аналіз маркетингових комунікацій «Українська хокейна ліга» 31 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ «УКРАЇНСЬКА ХОКЕЙНА ЛІГА» 40 3.1 Напрями удосконалення івент-маркетингу підприємства «Українська хокейна ліга» 40 3.2 Економічна ефективність запропонованих заходів 42 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єктом дослідження є івент маркетинг в діяльності ТОВ «Українська хокейна ліга». Предмет дослідження - сукупність методів і засобів процесу управління спеціальними заходами в системі маркетингових комунікацій ТОВ «Українська хокейна ліга». Методологічна база дослідження містить комплексні взаємодоповнюючі теоретичні, емпіричні та практичні методи дослідження. До теоретичних методів відносяться – аналіз та синтез (для виділення окремих частин об'єкта дослідження, виявлення його якостей та змін), порівняльний аналіз (для виявлення подібності та відмінності), узагальнення (виділення загальних характеристик та особливостей об’єкта дослідження), до емпіричних – моніторинг наукових праць авторитетних авторів, монографій, статей, ЗМІ (для визначення ступеню вивчення та опрацювання предмета дослідження). Серед практичних методів доцільно виділити: аналіз діяльності підприємства, табличний, графічний методи представлення інформації. Інформаційну базу дослідження склала нормативна, законодавча база, офіційні матеріали досліджуваної організації; інформаційні збірники, а також фактичні матеріали, які зібрав автор в процесі практичної діяльності. Практична значимість одержаних результатів полягає у тому, що розроблені теоретичні положення та практичні рекомендації можуть бути використані як методичний інструментарій для удосконалення організації івент-маркетингу в системі комунікаційної діяльності підприємств в комерційній та некомерційній сферах. Об'єкт, предмет, мета і завдання роботи зумовили її структуру. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних. Загальний обсяг роботи становить 49 сторінок комп’ютерного тексту. Робота містить 4 таблиці та 9 рисунків. Список використаних джерел включає 23 найменування.