0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз каналів розподілу продукції ПАТ «Київхліб» (ID:846768)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 39
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………................5 Розділ 1. Аналіз маркетингової діяльності ПАТ «Київхліб»………………….8 1.1. Маркетингова характеристика підприємства………………...………........8 1.2. Структура служби збуту підприємства …………………………………..12 Розділ 2. Організація роботи каналів розподілу продукції ПАТ «Київхліб»……………………………………………………………………….17 2.1. Загальна характеристика збутових каналів підприємства………………17 2.2. Дослідження структури каналів розподілу продукції підприємства…...20 2.3. Характеристика учасників каналів розподілу продукції підприємства...23 Розділ 3. Розроблення пропозицій щодо підвищення ефективності роботи каналів розподілу продукції ПАТ «Київхліб»………………………………...29 Висновки…………………………………………………………………………33 Список використаних джерел …………………………………………………37 Додатки…………………………………………………………………………..38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Проаналізувавши показники, наведені у табл. 1.1, можна побачити низку негативних фінансових результатів станом на 2022 рік. Виручка від реалізації продукції знизилась на 76,9%, а собівартість – на 79,3% у порівнянні з 2021 роком. Така ситуація пояснюється початком повномасштабної війни в Україні. Збройний конфлікт серйозно вплинув на бізнеси та економіку країни. На діяльність ПАТ «Київхліб» вплинули наступні наслідки війни: • зниження попиту: військова нестабільність призвела до погіршення економічної ситуації та зменшення купівельної спроможності населення. Кількість споживачів хліба в Україні від початку повномасштабного російського вторгнення скоротилася на 2-3 млн. Це призвело до зниження попиту на продукцію «Київхліб» та скорочення обсягів реалізації та зниження суми виручки; • проблеми з постачанням та логістикою: військові дії ускладнили переміщення товарів, тим самим створивши проблеми з постачанням сировини та доставкою готової продукції на ринки збуту. • погіршення ділового середовища: військова ситуація в країні спричинила нестабільність в економіці та правовій системі. Це призвело до ускладнення ведення бізнесу, включаючи підвищення ризиків, обмежень та невизначеності у законодавстві, оподаткуванні та торгових відносинах... Підприємство «Київхліб» ретельно вивчає споживачів і може працювати на таких типах клієнтурних ринків: • споживчий ринок (окремі особи чи сім'ї, що купують товари для задоволення особистих потреб); • ринок посередників (організації, які купують товари для подальшого їх перепродажу, маючи на меті отримання прибутку); • державний ринок (урядові організації, які купують товари для їх подальшого використання у сфері комунальних послуг або для надання цих товарів тим, хто їх потребує); • закордонний ринок (покупці за межами держави, включаючи закордонних споживачів, виробників, проміжних продавців). Характеристика клієнтурних ринків ПАТ «Київхліб» наведена у табл. 1.2. Проаналізувавши ринки збуту стало зрозуміло, що діяльність компанії спрямована на наступні види клієнтурних ринків: споживчий, посередницький, державний та закордонний. На виробничому ринку ПАТ «Київхліб» не працює – підприємство не займається виробництвом та реалізацією сировини, продукції або послуг, які будуть використані в діяльності інших підприємств. ПАТ «Київхліб» формує в регіонах України власну збутову мережу для збуту товарів повсякденного попиту. Компанія використовує прямий збут через власні фірмові магазини «Київхліб», а також опесередкований збут через посередників. Таким чином, ПАТ «Київхліб» використовує метод змішаного збуту. При змішаному способі збуту в реалізації продукції бере участь посередник, який не задіяний у процесі товароруху. Його участь обмежується або розрахунками за продукцію, яка поставляється, або послугами щодо забезпечення продажу продукції з урахуванням маркетингу. Загальна характеристика системи розподілу продукції підприємства наведена в табл. 2.1.....
Інші роботи з даної категорії: