0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Внутрішнє середовище підприємства (на матеріалах ТОВ Нова Пошта) (ID:848838)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 36
Рік виконання: 2023
Вартість: 36
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні основи управління ресурсами внутрішнього середовища підприємства 5 1.2. Методичні засади аналізу процесів управління складовими внутрішнього середовища підприємства 7 1.3. Наукові підходи до формування організаційної структури управління складовими внутрішнього середовища підприємства 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НОВА ПОШТА» 19 2.1. Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ «Нова пошта» 19 2.2. Аналіз організаційної структури управління підприємством ТОВ «Нова пошта» 23 Менеджмент 22 2.3. Розробка рекомендацій та алгоритму удосконалення менеджменту внутрішнього середовища ТОВ «Нова пошта» 27 2.4. Оцінка ефективності впровадження запропонованих рішень до удосконалення менеджменту внутрішнього середовища підприємства ТОВ «Нова пошта» 30 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. В сучасних умовах еволюції господарювання, якому притаманні глобалізація, динамізм та невизначеність, проблеми управління ефективністю діяльності підприємств набувають першочергового значення. Стрімкий розвиток в Україні ринкових відносин потребує від підприємств використання світового досвіду та пошуку нових ідей, нової системи, принципів у сфері управління ефективністю діяльності. Тому в першу чергу управління внутрішнім потенціалом підприємства є досить важливим на сьогоднішній день.[5] Досягнення поставлених цілей, охоплює виробництво продукту (послуг) і керування ним забезпечує внутрішнє середовище підприємства. Для керівної ланки будь-якого підприємства обрана тема є особливо актуальною. [4] Мета дослідження полягає у аналізі внутрішнього середовища ТОВ «Нова пошта» та розробці рекомендацій щодо удосконалення його менеджменту. Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання: - вивчити теоретичні основи управління ресурсами внутрішнього середовища підприємства; - розглянути методичні засади аналізу процесів управління складовими внутрішнього середовища підприємства; - визначити наукові підходи до формування організаційної структури управління складовими внутрішнього середовища підприємства - дати загальну характеристику фінансово-господарської діяльності ТОВ «Нова пошта»; -проаналізувати організаційну структуру управління підприємством ТОВ «Нова пошта»; - розробити рекомендації та алгоритм удосконалення менеджменту внутрішнього середовища ТОВ «Нова пошта»; - оцінити ефективність впровадження запропонованих рішень до удосконалення менеджменту внутрішнього середовища підприємства ТОВ «Нова пошта». Об’єкт роботи – ТОВ «Нова пошта». Предмет роботи - теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації аналізу внутрішнього середовища підприємства. В процесі роботи була використана низка сучасних загальноекономічних та спеціальних методів дослідження. Зокрема, структурнo-лoгічний та порівняльний аналіз, причинно-наслідкових зв’язків, статистичний метод, синтез, порівняння, логічної аргументації, графоаналітичний метод, графічний, узагальнення та конкретизації. Інформаційною основою курсової роботи стали наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів, закони України, нормативно-правові акти державних органів України, баланс підприємства ТОВ «Нова пошта». Структура курсової роботи: вступ, 2 розділи, висновки, список використаних джерел. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Теоретичні основи управління ресурсами внутрішнього середовища підприємства В певному середовищі функціонує кожне підприємство. Ефективність діяльності підприємства переважно і забезпечує середовище в ринковій економіці, навіть, значною мірою, детермінує його існування. Саме тому при розробці стратегії керівництво підприємства діагностує та прогнозує розвиток його середовища, а результатом цього аналізу являється база, яка формує його місію, цілі, вибір стратегії. Макросередовище – це набір елементів-факторів, які мають непряму дію, тобто з конкретним підприємством вони переважно прямо не пов'язані, зате для його господарсько-бізнесової діяльності можуть створювати певні сприятливі або несприятливі умови. Мікросередовище - це набір елементів-факторів, які безпосередньо впливають на підприємство (мова йде про учасників ринку, безпосередньо контактуючих з підприємством). Внутрішнє середовище характеризується набором елементів та факторів, що здатні визначати внутрішні характеристики підприємства, які представлені внутрішнім станом, сильними і слабкими сторонами. Ці елементи і фактори значною мірою впливають і на ефективність діяльності підприємства в цілому [1]. На рис.1 схематично зображене середовище підприємства.