0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

внутрішні та зовнішні комунікації просування спортивної студії в медіа (ID:864468)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 38
Рік виконання: 2022
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………2-4 РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ У СУЧАСНОМУ СВІТІ 1.1. Сучасні маркетингові комунікації…………………………………5-7 1.2. Роль маркетингових комунікацій у сфері спорту та фізичної культури……………………………………………………………….7-10 1.3. Роль PR у просуванні спорту в Україні………………………….10-13 РОЗДІЛ ІІ. ВНУТРІІШНІ КОМУНІКАЦІЇ ПРОСУВАННЯ СПОРТИВНОЇ СТУДІЇ В МЕДІАСФЕРІ 2.1. поняття внутрішніх комунікацій, їх суть, принципи та характеристика…………………………………………………………14-18 2.2. тренінги, внутрішні збори, конференції як засіб просування спортивних брендів…………………………………………………………………19-20 2.3. CRM, розсилки, участь у різноманітних тренінгах як допоміжні способи просування спортивної студії………………………………………..21-24 РОЗДІЛ ІІІ. ЗОВНІШНІ КОМУНІКАЦІЇ ПРОСУВАННЯ СПОРТИВНОЇ СТУДІЇ В МЕДІА 3.1. поняття зовнішніх комунікацій в медіа, їх характеристика…………………………………………………………….25-28 3.2. публічні виступи та співпраця з партнерами як основні методи впровадження зовнішніх комунікацій…………………………………28-30 3.3. Сучасні методики просування спортивних студій в медіасередовищі…………………………………………………………30-33 ВИСНОВКИ……………………………………………………………...34-35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………..36-38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У минулому маркетологи займалися масовим маркетингом, тобто вони лише продавали стандартизовані продукти масовому народу. Ось чому сьогодні вони намагаються розробити ефективний процес комунікації із засобами масової інформації. Сьогодні більшість великих компаній регулярно вкладають мільйони доларів у рекламу у ЗМІ. І вданий час менеджери з маркетингу стикаються з новими технологічними перевагами. [1] У новій моделі маркетингових комунікацій є три основні чинники. По-перше, споживачі змінюються. Цифрова епоха – це епоха бездротового зв'язку. Споживачі тепер більше поінформовані про ринок. Сьогодні вони не покладаються на інформацію, надану маркетологами. Споживачі спочатку дізнаються про продукт, а потім шукають інформацію в Інтернеті та інших технологіях. Один споживач може легко зв'язатись з іншими споживачами для обміну інформацією про свій бренд. [1] По-друге, маркетингові стратегії змінюються. Попередні масові ринки були фрагментовані. Нинішні маркетологи намагаються ефективніше будувати тісніші стосунки з клієнтами. [1] Зрештою, комунікаційні технології змінюються. Технології вносять помітні зміни у спосіб життя та спілкування. Вибух технологій вплинув на маркетингові комунікації. Останні десятиліття велике значення мали телебачення, журнали, газети та інші традиційні засоби масової інформації. Але нині вони втрачають свою привабливість. Замість цих традиційних медіа споживачі обирають більш персоналізовані інтерактивні повідомлення. Вони можуть швидко виконувати пошук на YouTube, відвідуваннях веб-сайтів, електронною поштою, вмістом мобільних телефонів та онлайн-мережах соціальних мереж. Зрештою, маркетинг у ЗМІ застаріває. Тому що це дуже дорого. [1] Сучасний маркетинг - це цілісна, гнучка методологія, заснована на даних, яка пов'язує бренди з їх ідеальними клієнтами для досягнення цільових бізнес-результатів. Хоча елементи можуть бути зібрані нескінченним числом способів, сучасний маркетинговий підхід завжди поєднує творче мислення та виконання з дослідженнями, стратегією, технологіями та аналізом для досягнення цілей організації. [2] В середньому людина витрачає більше 11 годин на день на перемикання між різними видами медіа, включаючи використання смартфона, телебачення, радіо, журнали та багато іншого. [3] Якщо наш маркетинг спрямований на те, щоб зустрічати клієнтів там, де вони є, найкращий підхід — встановити точки дотику кількома каналами. Ця стратегія приносить у шість разів більше продажів, ніж одноканальний маркетинг, і відображає дещо хаотичну та нелінійну природу шляху сучасного покупця. [3] Сучасні маркетологи за своєю природою гнучкі, що постійно адаптуються до мінливих технологій і поведінки. Ми пишаємося тим, що можемо йти в ногу з останніми тенденціями та оновленнями алгоритмів та вживати заходів залежно від того, як ці тенденції та оновлення вплинуть на ефективність наших кампаній. [3] Якщо перед сучасними маркетологами стоїть завдання пов'язати бренди з їх ідеальними клієнтами, то нам необхідно зрозуміти поведінку, очікування та переваги цих клієнтів; нам потрібно зрозуміти канали та технології, які полегшують ці зв'язки; нам потрібно стежити за тим, як усі ці елементи змінюються з часом; і, як ясно продемонстрував вплив COVID-19, ми всі маємо бути готовими до кардинальних змін. [3] У той час, як деякі основи маркетингу залишаються незмінними, ландшафт навколо цих основ постійно розвивається. Простіше кажучи, сучасний маркетинг рухається швидко. Мають успіх маркетологи, які ставлять перед собою завдання вчитися і адаптуватися. Кожна компанія — незалежно від того, велика чи маленька — згорнула б гори, щоб побачити таке поліпшення. Хороша новина полягає в тому, що ця технологія широко доступна, розширюється та розвивається стрімкими темпами. У 2020 році було запропоновано 8000 маркетингових технологій порівняно з 1876 у 2015 році. [3] Оскільки всі ці рішення змагаються за місце в нашому стеку маркетингових технологій, брендам просто потрібно визначити, яке з них підходить для їхньої кінцевої мети. Як тільки вони це зроблять, найскладніше рішення полягатиме в тому, які ініціативи повинні мати пріоритет при перерозподілі щойно вивільнених маркетингових бюджетів та ресурсів. [3] Сучасна маркетингова стратегія ніколи не перетинає фінішну межу. Ми постійно вивчаємо нові канали, впроваджуємо інноваційні інструменти та технології, адаптуємось до змін ринку, випереджаємо конкурентів та вдосконалюємо творчі стратегії та рішення, які могли б бути трохи досконалішими. [3]