0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціально-відповідальний маркетинг та особливості його застосування в сучасних умовах (два практичних розділи диплому) (ID:939767)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 43
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРАТ “МХП” 3 2.1. Економічна характеристика діяльності ПрАт “МХП” 3 2.2. Оцінка застосування соціально-відповідального маркетингу ПрАт “МХП” в сучасних умовах 13 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ПРАТ “МХП” 29 3.1. Напрямки вдосконалення соціально-відповідального маркетингу на ПрАт “МХП” 29 3.2 Обґрунтування ефективності застосування соціально-відповідального маркетингу ПрАт “МХП” 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРАТ “МХП” 2.1. Економічна характеристика діяльності ПрАт “МХП” ПрАт “МХП” —агрохолдинг, який спеціалізується на виробництві птахівництва, включаючи вирощування батьківського поголів’я, виробництво інкубаційних яєць та переробку курячого м’яса. Компанія працює в кількох країнах, включаючи Україну, Словаччину, Нідерланди та Казахстан, і має загальну виробничу потужність понад 600 000 тонн курячого м’яса на рік [4]. Аналіз діяльності ПрАТ Агроіндустріальний холдинг «Миронівський хлібопродукт» доводить, що Агрохолдинг є великим вертикально-інтегрованим підприємством, яке включає до свого складу 26 підприємств, виробничі потужності яких розташовані в таких областях України як Київська, Черкаська, Полтавська, Сумська, Дніпропетровська, Донецька, Херсонська, Вінницька, Івано-Франківська області. Також до 2014 року холдинг мав потужності, розташовані на території тимчасово окупованого Криму. Основним напрямом діяльності агрохолдингу є птахівництво. Підтримуване супутнє виробництво включає вирощування зернових (кукурудзи, соняшника, пшениці, рапсу), виробництво соняшникового протеїну, виробництво комбікормів, інкубація та вирощування бройлерів, а також м’ясопереробну. Побічними видами виробництва є виробництво яловичини, м’ясо-ковбасних виробів, соняшникової і соєвої олії та вироблення біогазу. Вертикально-інтегрована бізнес-модель дозволяє основному виробництву не залежати від кон’юнктури ринку в плані отримання кормів для батьківського поголів’я кур та бройлерів, а також отримувати максимальну вигоду від побічних продуктів основного виробництва (біогаз). Таким чином, ПрАТ Агроіндустріальний холдинг «Миронівський хлібопродукт» є яскравим прикладом застосування стратегії диверсифікації діяльності для заняття гідної позиції на ринку. Так, за підсумками 2021 року холдинг є провідною компанією українського ринку курятини, забезпечує 35% загального споживання цього продукту і близько 55% виробництва. Продукція підприємства експортується в 65 країн світу і, в т.ч. до 17 країн Європи. За підсумками 2021 р. з 330 тис. т експортованого з України м’яса птиці 288 тис. т або 87% – це частка ПрАТ «Миронівський хлібопродукт». [3] Про досягнення високої економічної ефективності свідчить той факт, що після 2018 року підприємство досягнуло показника рентабельності продукції на рівні 20-24%. Земельний банк компанії складає 370 тис.га. Стратегія диверсифікації та відповідаюча їй вертикальна інтеграція бізнесу гарантує ПрАТ «МХП» стабільно високі стандарти якості, а також контроль над собівартістю фінальної продукції завдяки великим масштабам виробництва.
Інші роботи з даної категорії: