Митно-логістичні послуги в Україні: стан та перспективи розвитку (ID:441595)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП.5
РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЯ МИТНО-ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ.9
1.1. Поняття та сутність митного посередництва у сфері митно-логістичних послуг.9
1.2. Види митно-логістичних послуг.16
1.3. Нормативно-правове забезпечення митно-логістичної діяльності
в Україні.31
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ФОРТІС» ТА ОКРЕМИХ МИТНО-ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ.37
2.1. Аналіз господарської діяльності та фінансової стійкості ТОВ «ФОРТІС».37
2.2. Облік і оподаткування на ТОВ «ФОРТІС».50
2.3. Митні брокери на ринку митно-логістичних послуг.75
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МИТНО-ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ.86
3.1. Взаємодія митного брокера і митного перевізника з митними органами України на ринку митно-логістичних послуг.86
3.2. Проблематика формування критеріїв оцінки ефективності митно-логістичних послуг.94
3.3. Перспективи розвитку митно-логістичних послуг в умовах державно-приватного партнерства.104
ВИСНОВКИ.115
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.119
ДОДАТКИ.128
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність магістерської роботи. В умовах глобалізації економічних відносин національна приналежність і місцезнаходження продавців і покупців товарів та послуг втрачають своє колишнє значення, ці фактори вже не здійснюють істотного впливу на розвиток зовнішньоторговельних потокових процесів. При цьому все більш затребуваними стають митно-логістичні послуги комерційних посередників різноманітної предметної спеціалізації і функціонального призначення, перш за все, комплексні митно-логістичні послуги, що пропонуються так званими «міжнародними канальними посередниками». До їх числа найчастіше відносять міжнародних експедиторів, міжнародні транспортні компанії, компанії з управління експортними операціями, зовнішньоторговельні компанії і представництва, брокерські та агентські фірми, компанії по упаковці товарів в експортно-імпортних операціях. Особливе місце в глобальній економіці займають митні посередники, які надають послуги безпосереднім учасникам зовнішньоторговельних угод при їх взаємодії з митними органами.
Необхідність формування ринку митно-логістичних послуг обумовлена широким різноманіттям і складністю процедур митного оформлення товарів і транспортних засобів, обов’язкових для виконання в процесі реалізації зовнішньоторговельних операцій. Частину зазначених процедур учасники ЗЕД можуть здійснити власними силами (наприклад, оформлення митних документів, декларування товарів, оплата митних платежів та ін.). В той час як цілий ряд процедур неможливо виконати без участі спеціалізованих посередників (наприклад, тимчасове зберігання товарів, доставка і/або зберігання товарів під митним контролем та ін.).
В умовах митних та навколомитних послуг, які динамічно розвиваються перед учасниками ЗЕД виникає проблема оптимального вибору посередників, що спеціалізуються на виконанні операцій, пов’язаних з митним оформленням
................
Інші роботи з даної категорії: