0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Обґрунтування стратегії розвитку діяльності ТНК на українському сегменті міжнародного ринку цементу (на прикладі ПАТ «ХайдельбергЦемент Україна») (ID:33399)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 125
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ І МЕТОДИ ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТНК НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ 1.1. Організаційно-економічні засади діяльності транснаціональної корпорації як форми міжнародного об’єднання 1.2. Поняття, складові та етапи розробки стратегії розвитку діяльності ТНК в системі забезпечення її міжнародних конкурентних переваг 1.3. Методи формування і обґрунтування стратегії розвитку діяльності ТНК на міжнародному товарному ринку РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МІЖНАРОДНИХ ЧИННИКІВ І МАКРОЕКОНОМІЧНОГО СЕРЕДОВИЩА ВЕДЕННЯ ТРАНСНАЦІОНАЛЬНОГО ЦЕМЕНТНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 2.1. Аналіз динамічних і структурних зрушень на світовому ринку цементу 2.2. Вплив умов функціонування світової економіки на український ринок цементу РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНИХ ТЕНДЕНЦІЙ І РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТРАНСНАЦІОНАЛЬНОЇ ГРУПИ «HEIDELBERGCEMENT» НА УКРАЇНСЬКОМУ СЕГМЕНТІ МІЖНАРОДНОГО РИНКУ 3.1. Загальна характеристика транснаціональної групи «HeidelbergCement» та її дочірнього підприємства ПАТ «ХайдельбергЦемент Україна» 3.2. Аналіз динаміки і прибутковості діяльності ПАТ «ХайдельбергЦемент Україна» та інших підрозділів ТНК «HeidelbergCement Group» 3.3. Оцінка стратегічних позицій ПАТ «ХайдельбергЦемент Україна» порівняно з конкуруючими транснаціональними структурами і потенціалу розширення його присутності на ринку РОЗДІЛ 4. ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТНК «HEIDELBERGCEMENT GROUP» ТА ЇЇ ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА НА УКРАЇНСЬКОМУ СЕГМЕНТІ МІЖНАРОДНОГО РИНКУ 4.1. Формування стратегії розвитку діяльності ТНК та її дочірнього підрозділу ПАТ «ХайдельбергЦемент Україна» на українському сегменті міжнародного ринку 4.2. Обґрунтування доцільності реалізації стратегічних напрямків діяльності транснаціональної групи «HeidelbergCement» та її дочірнього підприємства в Україні ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову