Готові роботи
Курсова з психолого-педагогічного циклу: «Мета і основні напрями маркетингової діяльності. Маркетингове середовище фірми (внутрішнє і зовнішнє)»

Курсова з психолого-педагогічного циклу: «Мета і основні напрями маркетингової діяльності. Маркетингове середовище фірми (внутрішнє і зовнішнє)» (ID:125385)

РозділПедагогіка
Тип роботи курсова
Рік виконання 2011
Кількість сторінок 31
Зміст КУРСОВА РОБОТА з дисциплін психолого-педагогічного циклу на тему: «Мета і основні напрями маркетингової діяльності. Маркетингове середовище фірми (внутрішнє і зовнішнє)». Зміст Вступ Розділ 1. Особливості змісту, методів і форм навчання студентів 1.1. Психологічно-педагогічні особливості студентів 1.2. Форми та методи організації навчання для студентів 1.3. Шляхи розвитку економічного мислення у студентів Розділ 2. Тематичний план з економічної дисципліни на тему «Мета і основні напрями маркетингової діяльності. Маркетингове середовище фірми (внутрішнє і зовнішнє)» для студентів 2.1. Тематичний план з дисципліни «Основи економічних знань» та розрахунок навчального часу 2.2. Актуальність і необхідність вивчення даної теми, її місце в курсі «Основи економічних знань» 2.3. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Розділ 3. Дидактично-методична розробка навчального заняття з теми «Мета і основні напрями маркетингової діяльності. Маркетингове середовище фірми (внутрішнє і зовнішнє)» для студентів 3.1. Методична карта уроку теми «Мета і основні напрями маркетингової діяльності. Маркетингове середовище фірми (внутрішнє і зовнішнє)» 3.2. Опорна конспект-схема вивчення теми 3.3. Дидактичні матеріали до проведення навчального заняття по темі Висновок Список використаних джерел Додатки + до роботи додається презентація та доповідь для захисту.
Ціна(грн.) 250

Замовлення

Замовлення