0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Способи семантизаціі іншомовної лексики у основній школі (ID:128167)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 21
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ………………………………………………………………………….………3 Розділ 1. Передумови навчання лексики у основній школі………………………5 1.1. Сутність навчання лексики в середній школі…………………………..5 1.2. Основні труднощі навчання лексики в основній школі 8 Розділ 2. Іншомовна лексика 10 2.1.Навчання іншомовної лексики 10 2.2. Поняття семантизації 12 2.3. Способи семантизації іншомовної лексики в основній школі………..14 2.4. Основні вправи для навчання лексики……………………………...….16 Висновки……………………………………………………………………….……19 Список використаної літератури…………………………………………….…….21
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ У основній методичній літератури однією з головних проблем в наш час є робота над лексикою. Недостатній словниковий запас викликає почуття невпевненості в учнів та небажання говорити іноземною мовою, адже виникає боязнь бути висміяним та непочутим. Тому однією з основних задач на уроці є розширення словникового запасу учнів. Лексика в системі мовних засобів є найважливішим компонентом мовленнєвої діяльності: аудіювання й говоріння, читання й письма. Це визначає її важливе місце на кожному уроці іноземної мови, тому формування в учнів лексичних навичок постійно перебуває в полі зору вчителя. Його завдання полягає в тому, щоб досягти повного засвоєння учнями програмного лексичного мінімуму й тривалого закріплення в їх пам'яті активного словникового запасу на різних етапах навчання. Завдання практичного оволодіння іноземною мовою потребує пошуку шляхів удосконалення як методики надбання мовленнєвих умінь та знань, так і великої уваги до організації мовного матеріалу. У методичній літературі висвітлюється низка питань, пов'язаних з роботою над лексикою. Саме це і обумовлює актуальність проблеми. Актуальність обраної теми полягає в тому, що для нашого суспільства важливо виявити способи семантизації іншомовної лексики саме в основній школі. Адже самі в цей період дитячого розвитку важливо заложити основні знання. Об’єктом дослідження є процес формування лексичних навичок на основному ступені навчання. Предмет дослідження – способи семантизації лексики іншомовної лексики у основній школі. Мета дослідження – проаналізувати, узагальнити і осмислити досвід навчання іншомовної лексики. Вибираючи засоби навчання іноземної мови, як правило підручник, слід пам’ятати про їх відповідність віковим особливостям учнів, рівню їх мовної та мовленнєвої підготовки, реаліям сучасного життя, вимогам чинної програми. Усі ці засоби навчання іноземної мови призначені як для вчителя так і для учня. Як засіб навчання підручник займає особливе місце у комплекті для учня, він є головним навчальним посібником. У ньому міститься методично організований мовний та мовленнєвий матеріал, вправи для оволодіння цим матеріалом у різних видах мовленнєвої діяльності, граматичний довідковий матеріал, додаток. Високий рівень розвитку сучасної техніки створює сприятливі умови для більш успішного формування вмінь і навичок володіння мовою. Технічні засоби навчальної слухової і зорової наочності знайшли своє застосування як на заняттях в аудиторії, так і в самостійній роботі. Застосування нових видів навчальної слухової та зорової наочності викликає потребу дальшого теоретичного обґрунтування нових методичних положень, основаних на ретельних експериментальних дослідженнях. Цікаво зазначити, що використання технічних засобів останнім часом знаходиться в тісному зв'язку з питаннями програмованого навчання. Широко застосовуються методи роботи з діафільмами. Оцінку навчальним можливостям різних діафільмів та прийомів роботи з ними доцільно давати, виходячи з навчальних завдань на всіх етапах процесу оволодіння мовним матеріалом. Цими етапами вважають: • "презентацію" (сприйняття навчального матеріалу у цілісній формі); • "семантизацію" (розуміння змісту дикторського тексту та основних його мовних особливостей); • "відтворення" (закріплення іншомовного матеріалу в незмінній формі); • "вирівнювання" (навчання школярів змінювати раніше закріплений мовний матеріал); • "мовну практику" (тренування учнів у застосуванні мовного матеріалу до діафільму у більш комунікативно спрямованих умовах).
Інші роботи з даної категорії: