0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основи розумового і фізичного виховання дітей з розумовою відсталістю (ID:231802)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 43
Рік виконання: 2018
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗУМОВОГО І ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ РОЗУМОВО-ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ………………………….6 1. 1. Специфіка фізичного виховання дітей із розумовою відсталістю………………………………………………………………..……….6 1. 2. Розвиток розумових здібностей дітей з інтелектуальними порушеннями…………………………………………………………………….14 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ФІЗИЧНОЇ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ……………………………………………………………27 2. 1. Педагогічне обстеження розумового розвитку розумово-відсталої дитини та аналіз його результатів……………………………………………27 2. 2. Діагностика рівня розвитку основних рухів у дітей з порушеннями інтелекту та оцінка результатів………………………………………………32 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………….……………………37 ДОДАТОК А……………………………….…………………………………39 ДОДАТОК Б………………………………………….……………………….40 ДОДАТОК В…………………………………………………………………..41 ДОДАТОК Г…………………………………………………………………..42 ДОДАТОК Д…………………………………………………………..………43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. За останні роки в нашій країні відзначається тенденція зростання кількості розумово-відсталих дітей в наслідок негативного впливу різних економічних, соціально-екологічних, культурно-психологічних та інших факторів. Як відомо, порушення інтелекту у дитини у переважній більшості випадків поєднується з аномальним розвитком рухової сфери, становлення якої невід’ємне від пізнання світу, оволодіння мовленням, трудовими навичками. Теоретичний аналіз та узагальнення наукових досліджень з проблеми виховання розумово-відсталих дітей свідчить, що недорозвиток пізнавальних процесів, недоліки мовлення, порушення мотиваційної й вольової сфер негативно впливають на вироблення у них усвідомлених, адекватних ситуації форм поведінки (Л. С. Виготський, О. В. Гаврилов, Г. М. Дульнєв, І. Г. Єременко, Г. Г. Запрягаєв, С. Ю. Конопляста, К. С. Лебединська, В. І. Лубовський та ін.). Розумово-відсталі діти складають близько 2,5% від загальної дитячої популяції. Поняття "розумово-від¬стала дитина" охоплює досить різноманітну за скла¬дом масу дітей, яких об'єднує наявність пошкоджен¬ня кори головного мозку, що має дифузний характер. Морфологічні зміни, хоч і неоднакової інтенсивності, охоплюють більшість ділянок кори головного мозку дитини, порушуючи їх будову і функції. Усе це зумовлює виникнення у ди¬тини різноманітних відхилень в усіх видах її розумової діяльності, особливо виразно – в пізнавальній активності та в процесах мислення. Розумові процеси розумово-відсталих дітей формуються в умовах неповноцінного чуттєвого пізнання, мовленнєвого недорозвитку, обмеженої практичної діяльності, тому інтелектуальні операції цих дітей уповільнено розвиваються і володіють своєрідними рисами.
Інші роботи з даної категорії: