0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ РЕФОРМ В УКРАЇНІ (ID:277542)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 95
Рік виконання: 2018
Вартість: 850
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ РЕФОРМ В УКРАЇНІ 5 1.1. Теоретичні основи формування ключових компетентностей: європейський підхід та українська практика 5 1.2. Формування компетентностей у молодших школярів у контексті сучасних освітніх реформ 11 Висновки до 1 розділу 17 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 18 2.1. Психолого-педагогічні умови формування ключових компетентностей учнів початкових класів на інтегрованих уроках 18 2.2. Інтеграція уроків іноземної мови з іншими навчальними предметами як шлях формування ключових компетентностей молодших школярів 29 2.3. Програма інтегрованих уроків з іноземної мови у 1 класі 39 Висновки до 2 розділу 46 РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНИЦЬКО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 48 3.1. Організація та методика проведення експерименту 48 3.2. Аналіз результатів застосування інтегрованих уроків з іноземної мови з метою формування ключових компетентностей молодших школярів 73 Висновки до 3 розділу 80 ВИСНОВКИ 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Проблемі формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ присвячені праці вітчизняних та зарубіжних науковців – В. О. Артемова, Л. В. Банкевич, І. В. Баценка, І. М. Бермана, А. Є. Боковні, В. А. Бухбіндер, Н. Г. Вишнякової, В. Є. Горбачова, Ю. В. Гнаткевич, О. Ю. Долматовської, Ю. О. Жлуктенко, В. С. Коростильова, О. Б. Тарнопольського та ін. Попри наявність певних здобутків відносно розв’язання проблеми навчання спілкування іноземною мовою, практичне їх застосування свідчить про те, що необхідно підвищувати рівень оволодіння іншомовним лексичним матеріалом в учнів загальноосвітніх шкіл, що зумовлює актуальність обраної теми дослідження. Об’єкт дослідження: процес формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ. Предмет дослідження: формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ. Мета роботи ¬– обґрунтувати ключові компетентності молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ. Поставлена мета зумовлює необхідність виконання таких завдань: 1. З’ясувати дидактичні передумови та обґрунтувати теоретичні аспекти ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ. 2. Виявити методичні труднощі, що зустрічаються у засвоєнні ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ. 3. Визначити джерело та критерії відбору ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ. 4. Аналіз та уточнення етапів формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ. 5. Експериментально перевірити ефективність формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ. Для розв’язання зазначених вище завдань були використані такі загальнонаукові методи дослідження: • наукова дедукція, системний аналіз й всебічне вивчення психолого-педагогічної, лінгвістичної та методичної літератури для того, щоб обґрунтувати теоретичні засади й положення дослідження; • групування, порівняння та класифікація при розгляді лінгвістичних особливостей англійської лексики і визначенні методичних труднощів її засвоєння учнями; • педагогічне спостереження, моделювання процесів і ситуацій з метою з’ясування рівня ефективності формування англомовної комунікативної компетенції; • тестування учнів для поточного й підсумкового контролю рівня сформованості комунікативної компетенції та їх опитування для пошуку шляхів удосконалення процесу вивчення лексики; • експеримент. Структура роботи визначається її метою та завданнями. Дослідження складається зі вступу, трьох розділів та списку використаної літератури.
Інші роботи з даної категорії: