0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Архетипи в казкотерапії (ID:413016)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 77
Рік виконання: 2018
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………...…………………………………….3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ АРХЕТИПУ…….…6 1.1. Поняття архетипу та колективного несвідомого…………………..6 1.2. Поняття символу в науковій літературі……………………………13 1.3. Спільність символіки казок та психомалюнків……………………22 Висновок до розділу 1……………………………………………….….29 РОЗДІЛ 2. ВИЯВ АРХЕТИПІЧНОЇ СИМВОЛІКИ В ПРОЦЕСІ КАЗКОТЕРАПІЇ…………………………………………………………………30 2.1. Казкотерапія – як засіб психокорекції…………………………….30 2.2. Психоаналітичний підхід до розуміння казок…………….………38 2.3. Види роботи з казкою…………………………………………..……48 Висновок до розділу 2…………………………………………………..68 ВИСНОВКИ……………………………………………………………….70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………...……………73 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
  ВСТУП У сучасному світі людина особливо гостро відчуває свою залежність від часу та його викликів. Отож, доволі часто виправдовує свої вчинки словами на кшталт: «час такий – от і я такий». І чомусь не завжди усвідомлюємо, що властиво ми самі є творцями нашого часу – адже самі визначаємо пріоритети та цінності, які відшукуємо і якими наповнюємо сенс нашого повсякденного і творчого життя. Тим часом, осмислення засадничих національних термінів, які фундаментуються в архетипах культури, повинно, на нашу думку, бути усвідомленим прагненням сучасної людини, а надто митця як безпосереднього носія гуманістичних ідеалів, зокрема пріоритетів національної культури. Казка, незмінний, як би звичайний супутник дитинства, давно привертала увагу психологів. Різні наукові школи по-різному представляють її психологічний зміст. Але сходяться усі в одному: казка є необхідним засобом в досягненні дитиною світу, як зовнішнього, так і внутрішнього. Вона дозволяє зробити процес емоційно-морального розвитку дитини контрольованим і цілеспрямованим. Велика її роль і в плані естетичного розвитку особистості. Учені вважають, що фантастичний казковий світ, сповнений чудес, таємниць і чарівності, завжди притягає дітей. Вони з радістю занурюються у світ уяви, активно діють в нім. Психологи, педагоги вважають казку дієвим засобом виховання і використовують її для розвитку різних сторін особи дитини. На наш погляд, актуальність вивчення даної теми полягає в тому, що казка має величезний невивчений ресурс, який є необхідним сучасним фахівцям. У професійній діяльності до казок, міфів, художніх творів зверталися багато філологів (С. Бремон, А. Греймас, К. Леві-Строс, В. Пропп та ін); педагоги (Я. Корчак, В. Сухомлинський, К. Ушинський та ін.), психологи і психотерапевти (Е. Берн, Б. Беттельхейм, С. Біркхойзер-Оері, І. Вачков, Є. Гарднер, А. Гнєздилов, Т. Грабенко, К. Естес, Т. Зінкевич-Євстигнєєва, А. Копитін, Л. Лебедєва, А. Менегетті, М. Осоріна, Д. Соколов, М. Фон Франц, Е. Фромм, К. Юнг, Е. Юнг, та інші.). В даний час казкотерапія не має достатньо розробленої теоретичної і методологічної бази і часто використовується в руслі інших психотерапевтичних напрямків (психоаналізу, гештальттерапії та ін.). Проте, багато вітчизняних фахівців і дослідники позначають казкотерапію як самостійний метод роботи (І. Вачков, А. Гнєздилов, Т. Грабенко, Ю. Дрешер, Т. Зінкевич-Євстигнєєва, Д. Соколов та ін.) Актуальність та недостатня розробленість проблеми дали нам змогу сформулювати тему дослідження«Архетипи в казкотерапії». Мета дипломної роботи полягає в уточненні культурологічних вимірів архетипу та їх ролі у казко терапії. Предметом роботи виступає особливості використання казко терапії у роботі практичного психолога. Об’єктом дослідження є вияв архетипічної символіки в процесі казкотерапії. Для досягнення мети необхідно виконати наступні завдання дослідження:  описати наукові підходи до поняття архетипу;  описати спільність символіки казок та психомалюнків;  охарактеризувати психоаналітичний підхід до розуміння казок;  визначити основні види роботи з казкою. Методи дослідження. Для вирішення поставлених завдань дослідження було здійснено теоретичний аналіз спеціальної літератури.У дослідженні використаний комплекс філософських, загальнонаукових і спеціальних методів. Застосування методів класифікації й систематизації дозволило узагальнити наукову, психологічну та педагогічну літературу з теми дослідження. Структура та обсяг роботи. Дипломна робота складається із вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків та списку використаних джерел. Повний обсяг роботи – 76 сторінок, із них 72 сторінки основного тексту. Список використаних джерел містить 52 найменувань.  
Інші роботи з даної категорії: