0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Активізація пізнавальної діяльності студентів при вивченні курсу англійської мови (ID:465151)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2019
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 2.1. Розуміння матеріалу як умова активізації пізнавальної діяльності 2.2. Деякі прийоми розвитку логічного мислення студентів при вивченні нового матеріалу 2.3. Прийоми розвитку творчого мислення учнів при вивченні нового матеріалу 2.4. Використання ІКТ як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ   ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 2.1. Розуміння матеріалу як умова активізації пізнавальної діяльності 2.2. Деякі прийоми розвитку логічного мислення студентів при вивченні нового матеріалу 2.3. Прийоми розвитку творчого мислення учнів при вивченні нового матеріалу 2.4. Використання ІКТ як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ   ВСТУП Важливою проблемою для педагогічної теорії та практики залишається питання урізноманітнення навчального процесу, активізації пізнавальної діяльності учнів, розширення сфери їх інтересів. Сучасним учням доступні найрізноманітніші джерела інформації, але часто саме наявність готової інформації сприяє розвитку пасивності. Зникає прагнення до пошуку, пізнання, творчості, тобто діяльності. Навчальний матеріал може здаватися учням «сухим» і нецікавим, тому завдання вчителя - зацікавити їх. Актуальність дослідження проблеми. З урахуванням соціокультурних вимог сьогодення освіта повинна мати гуманістичне, особистісно-орієнтоване спрямування, унаслідок чого знання, уміння й навички перетворюються із мети навчання в засоби розвитку пізнавальних і особистісних якостей учнів. Школяр не може засвоїти навчальний матеріал, який не відповідає потребі в його вивченні й не вимагає розумового напруження в навчанні, не вимагає емоційних переживань. Тому все більшого значення набуває орієнтація навчання на різнобічний розвиток учнів. Значним вкладом в педагогічну і психологічну науку є дослідження В.В.Давидова, П.Я. Гальперіна, Л.В. Занкова, Д.Б. Ельконіна, що виявили можливості значного підвищення активності школярів у навчально-пізнавальній діяльності. Об'єкт дослідження: навчально-виховний процес при вивченні курсу англійської мови. Предмет дослідження: особливості навчання англійської мови; методи активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови. Метою нашого дослідження є висвітлення доцільності використання сучасних методів активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови. Завдання роботи: - з'ясувати сутність методів активізації пізнавальної діяльності, її значення у навчально-виховному процесі; - вивчити стан проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у психолого-педагогічній теорії і практиці; - проаналізувати методи активізації пізнавальної діяльності учнів з метою можливості їх використання у процесі опанування англійської мови. Для розв'язання поставлених завдань застосовувались адекватні методи дослідження: вивчення літературних джерел, у тому числі аналіз і синтез передового педагогічного досвіду, узагальнення опрацьованого матеріалу.   РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ Будь-яка діяльність людини має певну мету. Головна мета роботи вчителя з активізації пізнавальної діяльності – розвиток творчих здібностей учнів. Досягнення цієї мети дозволяє розв’язати багато задач фізичної освіти: 1. Самостійне поповнення багажу знань, тобто вміння самостійного пошуку додаткової інформації, її аналіз та засвоєння.
Інші роботи з даної категорії: