0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Актуальні проблеми професійної підготовки вчителя початкових класів (ID:569307)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 5
Рік виконання: 2021
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1.Вступ……………………………………………………………………………. 2. Виклики сучасної початкової школи: на прикладі аналізу Концепції «Нова українська школа» та Державного стандарту початкової освіти 3. Професійний стандарт «Вчитель початкової школи» як перспектива розвитку професійних компетентностей фахівців 4.Висновки………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зараз в суспільстві спостерігається великий інтерес до Нової української школи та результатів впровадження даного курсу в життя. Зараз в освітньому просторі відбувається докорінне реформування освіти, що має на меті перетворити школу у місце, де ми можемо: подарувати учням особливий час і місце в школі; допомогти дітям відчути єднання з групою; дати дітям «точку опори»; навчити дітей приймати рішення і діяти з позицій здорового глузду; протистояти соціальному тиску; долати стреси; показати дітям, як можна жити у світі без насилля. Оскільки реформування почалося з початкової школи важливо проаналізувати актуальні виклики, що стоять перед даним сегментом освіти, зрозуміти його рушії та ціннісні орієнтири. Концепція «Нова українська школа» стала відправною точкою та основним ідейним «натхненником» впровадження в сектор початкової школи нових навчальних орієнтирів та цінностей. Відповідно до викликів часу та актуальних проблем початкової освіти документ передбачає наступні завдання: • Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві. • Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм. • Наскрізний процес виховання, який формує цінності. • Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. Таким чином, ми бачимо, що кардинально змінюється зміст освіти відтепер українська школа відходить від установки до накопичення знань і теоретичної підготовки до формування у учнів «практичних компетентностей». Головне це не гарно завчені знання, а вміння їх застосовувати на практиці, знаходити творчі рішення тих чи інших проблем, аргументувати свою думку, відстоювати позицію, бути готовим до змін.
Інші роботи з даної категорії: