0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Атестація як форма підвищення педагогічної майстерності педагогів закладів дошкільної освіти (ID:575147)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 60
Рік виконання: 2021
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП …………………………………………………………………………… 3-5 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЯК ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ……………………………………………………………… 6-30 1.1. Психолого-педагогічні дослідження з проблеми атестації персоналу закладів освіти як форми підвищення педагогічної майстерності ……………………... 6-12 1.2. Особливості атестації персоналу закладів освіти як форми підвищення педагогічної майстерності …………………………………………………….. 12-30 Висновки до першого розділу ……………………………………………....... 31-32 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЯК ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ……………………………………… 33-41 2.1. Стан, критерії та показники атестації персоналу закладів освіти як форми підвищення педагогічної майстерності ……………………………………… 33-35 2.2. Методика організації атестації персоналу закладів освіти як форми підвищення педагогічної майстерності ……………………………………… 36-39 2.3. Перевірка результативності проведеної дослідно-експериментальної роботи атестації персоналу закладів освіти як форми підвищення педагогічної майстерності …………………………………………………………………… 39-41 Висновки до другого розділу ………………………………………………….. 42-43 ВИСНОВКИ …………………………………………………………………… 44-46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………... 47-49 ДОДАТКИ ……………………………………………………………………... 50-60
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Вихователь дошкільного закладу є найважливішою людиною для дитини, він має авторитет, розум, гідність, доброту та інші чесноти, які вона наслідує і яким цілком довіряє. Вихователь відповідно до високих вимог суспільства та сучасної освіти – це вчитель-новатор, що добре орієнтується в пріоритетах сьогодення, орієнтований на майбутнє, творче, творче ставлення до своєї професійної діяльності, характеризується позитивними якостями, здатний приймати науково обґрунтовані, своєчасні та правильні рішення. Особлива увага формуванню педагогічних навичок вихователів дошкільної освіти зумовлена специфікою їх діяльності, зокрема, що фахівці у цій галузі повинні враховувати сукупність психолого-педагогічних факторів, що впливають на розвиток дітей дошкільного віку та розвиток особистості в загальний. Модернізація сучасної дошкільної освіти неможлива без професійного вихователя, який має відповідний рівень педагогічної майстерності, адже виховання дітей - це складний і трудомісткий процес, який вимагає глибоких знань, конкретних навичок та вмінь, здатності перекласти свої знання та переконання у практиці, виховувати дитину як людину, громадянина. Сучасний педагог - це творчий вчитель, має нове педагогічне мислення, будує свою роботу на знанні індивідуальних особливостей кожної дитини, знаходить особливий підхід до кожної дитини і вміло співпрацює з батьками, тобто майстром своєї справи. [19] Проблему майстерності вчителів вивчали такі вчені А. Макаренко, В. Сухамлинський, І. Зязюн, В. Кан-Калека, Н. Кузьміна, А. Щербаков, Ф. Гоноболін, Ю. Кулюткіна, Г. Сухобська та інші. Деякі аспекти педагогічної майстерності обґрунтовували Ш. Амонашвілі, І. Зязюн, Л. Крамущенко, І. Криванос, А. Луцюк, А. Марков, Ю. Савченко, Т. Симоненко, Н. Телічко, Л. Хрипункова та інші. На основі аналізу наукових праць з проблеми дослідження було встановлено, що у професійній діяльності вихователя дошкільного навчального закладу педагогічна майстерність повинна стати умовою високого рівня його професіоналізму та зайняти важливе місце. Актуальність даного дослідження зумовлена тим, що педагогічна майстерність була предметом вивчення багатьох науковців, але суть цього поняття, пов’язана зі специфікою професійної діяльності вихователів дошкільної освіти, на наш погляд, вимагає більш ретельного вивчення. Об’єкт дослідження: атестація педагогів закладів дошкільної освіти як форма підвищення їх педагогічної майстерності Предмет дослідження: процес проведення атестації педагогів ЗДО Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та практично проаналізувати нормативно-правову базу та особливості проведення атестації педагогічних працівників у сфері дошкільної освіти. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати нормативно-правову базу у сфері атестації педагогічних працівників та праці видатних педагогів з питання підвищення їх педагогічної майстерності. 2. Визначити умови підвищення педагогічної майстерності педагогів у процесі здійснення атестації 3. Обґрунтувати методичні рекомендації з успішного здійснення атестації педагогів закладів дошкільної освіти. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і синтез, індукція, дедукція, порівняння, класифікація; емпіричні: спостереження, бесіди, аналіз наукової літератури та нормативно-правової бази; методи обробки та інтерпретація результатів дослідження.
Інші роботи з даної категорії: