0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація податкового контролю за правильністю нарахування, своєчасністю та повнотою сплати ПДВ до бюджету (ID:136198)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 35
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………...……………5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОДАТКОВОГО КОНТРОЛЮ В СФЕРІ ОПОДАТКУВАННЯ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ……………………………………………………………………..…..7 1.1.Загальна характеристика податкового контролю…………………....7 1.2. Класифікація податкових перевірок………………………………...11 1.3. Особливості контролю у сфері оподаткування податку на додану вартість………………………………………………………………………..….13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СПРАВЛЯННЯ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ В УКРАЇНІ………….…………………………………………….…19 2.1. Аналіз надходжень податку на додану вартість до бюджету………………………………………………………………………….19 2.2.Механізм бюджетного відшкодування податку на додану вартість в Україні………….…………………………………………………………….…..22 2.3.Оцінка організації податкового контролю у сфері справляння податку на додану вартість……………………………………………………...24 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОДАТКОВОГО КОНТРОЛЮ В СФЕРІ ОПОДАТКУВАННЯ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ В УКРАЇНІ ………………………………..………27 3.1. Особливості державного податкового контролю розвинених європейських країн …………………………………………………………...…27 3.2. Проблеми податкового контролю у сфері оподаткування податку на додану вартість та шляхи їх вирішення……………………………………….31 ВИСНОВКИ……………………………………………………………....35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………..37 ДОДАТКИ……………………………………………………………...…40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОДАТКОВОГО КОНТРОЛЮ В СФЕРІ ОПОДАТКУВАННЯ ПДВ 1.1.Загальна характеристика податкового контролю Важливим заходом забезпечення надходжень податкових платежів до бюджетів різних рівнів, у тому числі й за рахунок примусового стягнення у платників сум, прихованих від оподаткування, є податковий контроль. У Податковому кодексі України податковий контроль розуміється як система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти та своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи [1]. Об’єктом податкового контролю є податкові правовідносини між контролюючими органами та платниками податків щодо правильності нарахування, повноти та своєчасності сплати податків і зборів, правильності складання та своєчасності подання податкових декларацій (розрахунків), а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства. Предметом податкового контролю виступає правильність нарахування, повнота та своєчасність сплати податків і зборів, правильність складання та своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків), а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства. Податковий контроль одночасно носить забезпечувальний та попереджувальний характер [6]. Забезпечувальний характер податкового контролю проявляється в тому, що в результаті його застосування перетинаються заходи щодо ухилення від сплати податків та забезпечується надходження податків до бюджету. Попереджувальний характер податкового контролю полягає в стимулюванні платників податків до правильної сплати податків, оскільки при наявності податкового контролю платників податків передбачають, що недоплачені суми податків за результатами перевірок будуть стягнені з фінансовими санкціями до бюджету та, відповідно, ухилятися від оподаткування небезпечно. Тобто за рахунок податкового контролю підвищується рівень сумлінності платників податків. Суб’єкти податкового контролю поділяються на три групи: 1. Суб’єкти, що контролюються: юридичні особи, фізичні особи-громадяни, фізичні особи-підприємці, податкові агенти. 2. Контролюючі суб’єкти. Згідно зі статтею 41 Податкового кодексу України : контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску (далі - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), його територіальні органи.