0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оподаткування (ID:179107)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 15
Рік виконання: 2017
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1. Загальна класифікація податків 2. Юридичні та фізичні особи як платники єдиного податку Задача 1 Підприємство у звітному періоді за результатами господарської діяльності мало таки показники : 1. Собівартість виробленої та проданої продукції – 517500 грн. 2. Вартість придбаних і витрачених на виробництво продукції сировини і матеріалів – 241500 грн. 3. Вартість придбаних у звітному періоді основних фондів, які амортизуються – 172500 грн. 4. Націнка при продажу продукції – 20 %. Необхідно : 1. Визначити суму ПДВ у складі вартості придбаних матеріалів, сировини і основних фондів (податковий кредит). 2. Розрахувати оптову та роздрібну ціну продажу продукції. 3. Розрахувати суму ПДВ (податкове зобов’язання). 4. Розрахувати суму ПДВ, яка підлягає сплаті до бюджету. Вказати строки та порядок подання декларації. Задача 2 Підприємство «Вогник» в квітні поточного року реалізувало наступний асортимент алкогольних напоїв: № з\п Найменування підакцизних товарів Кількість пляшок (шт.) Ємність пляшки (л) Місткість спирту (%) 1 Горілка «Княжий келих» 1150 0,5 40 2 Горілка «Вишнева» 575 1,0 40 3 Лікер «Полуниця» 345 0,7 30 4 Лікер «Кавовий» 230 0,5 25 5 Пиво солодове 115 0,5 - 6 Вино кріплене «Кагор» 230 0,7 - 7 Сидр 207 0,5 20 Задача 3 Визначити суму податку з доходів фізичних осіб, військового збору та єдиного соціального внеску, якщо заробітна плата робітників за місцем основної роботи в поточному місяці становила відповідно: першого працівника - 1725 грн., другого - 2185 грн., третього - 3450 грн. У роботодавця є заяви всіх працівників на податкову соціальну пільгу (звичайну, 100%). Задача № 4 Приватний підприємець на єдиному податку 1 група надає послуги населенню. За підсумками діяльності за 2015 рік його дохід склав 200 000,50 грн. Також в 4-му кварталі він надав послуги для юридичної особи. Згідно акту виконаних робіт вартість таких послуг становила 5 678,9 грн. Необхідно: - скласти розрахунок сплати суми єдиного податку ФОП 1 групи; - заповнимо декларацію платника єдиного податку за затвердженою формою. Задача № 5 ФОП на загальній системі оподаткування займається торгівлею комп’ютерною технікою. Має дві торгові точки. На одній торгує сам. На іншій торгує найманий працівник. Підприємець отримує гроші за проданий товар у безготівковій формі, а найманий працівник використовує реєстратор розрахункових операцій. Сума нереалізованих товарних запасів на початок періоду – 10 000,00 грн. Припустимо що сюди входять 5 моніторів * 1 000,00, 2 системні блоки * 2 000,00 грн., 5 комплектів колонок * 200,00 грн. 04.01. Підприємець придбав товар на суму 20 000,00 грн., одразу за нього заплативши. У нього на руках є наступні документи: видаткова накладна, податкова накладна, банківська виписка, касовий чек. Він придбав 10 комп’ютерних моніторів вартістю по 1 000,00 грн., 4 системних блоки вартістю 2000,00 грн., 10 комплектів колонок по 200,00 грн. Тобто, на нашому складі, разом із залишками що були до цього, зберігається наступний товар: Монітори – 15 * 1000,00 грн. Системні блоки – 6 * 2000,00 грн. Комплекти колонок – 15 * 200,00 грн. Всього на складі зберігається товару на суму 30 000,00 грн. 10.01. ФОП знайшов хорошого клієнта, який купив у нього майже весь товар за один день, сплативши за нього у безготівковій формі на поточний рахунок. Підприємець продав: 13 моніторів * 1400,00 грн. = 18 200,00 грн., 5 системних блоки * 2600,00 грн. = 13 000,00 грн., 10 комплекти колонок * 300,00 грн. = 3 000,00 грн. У цей день всього зайшло виручки за товари на суму 34 200,00 грн. – валовий дохід підприємця. 15.01. Передали товар своєму найманому працівнику для подальшої реалізації: 1 монітор * 1000,00 грн. 1 системний блок – 2 000,00 грн. 1 комплект колонок – 200,00 грн. Всього на суму 3 200,00 грн. Зазначені товари реалізовані найманим працівником на іншій торговій точці у цьому місяці якогось числа. 20.01. Хорошому клієнту підприємця не сподобався один монітор та він вирішив його повернути. ФОП повернув покупцю 1400,00 грн. за один монітор. 30.01. Заробітна плата найманого працівника 2000,00 грн. 30.01. Нарахування на заробітну плату 740,00 грн. 30.01. Орендна плата 500,00 грн. 30.01. Оплата електроенергії 100,00 грн. 31.01. Відображений дохід та витрати від операції реалізації товарів найманим працівником. Витрати 3 200,00 грн. Дохід 1 400,00 + 2 600,00 + 300,00 = 4 300,00 грн. Необхідно: Скласти книгу обліку доходів і витрат, зважаючи що інших операцій протягом місяця не було.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову