0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практики ДФС (ID:254008)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 61
Рік виконання: 2018
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………2 1.Загальне ознайомлення зі структурою та діяльністю ГУ ДФС (ДПІ, ОДПІ)…………………………………………………………………………….4 1.1 структура ГУ ДФС (ДПІ, ОДПІ) і їх функції………………………4 1.2 права, обов'язки ДФС (ДПІ, ОДПІ) та її підрозділів………………5 2.2 Податкове прогнозування та аналіз податкових надходжень…….8 2.1 прогнозування надходжень в ГУ ДФС (ДПІ, ОДПІ)……………...8 2.2 аналіз податкових надходжень……………………………………...11 3. Використання інформаційних систем у роботі податкового органу.15 3.1 комп’ютерна підтримка в прийнятті рішень, використання інформаційних систем в управлінні……………………………………………15 3.2 основні відомості про програмне забезпечення (ІС)………………17 4.1 Організація роботи з платниками податків………………………..19 4.1 порядок державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб – платників податків……………………………………………………………..19 4.2 стан податкової дисципліни та податкової культури в регіоні….21 4.3 порядок притягнення до відповідальності юридичних і фізичних осіб за порушення чинного законодавства щодо оподаткування…………23 5. Стан контрольно-перевірочної роботи в податковому органі……25 5.1 планування (графіки) контрольно-економічної роботи податкового органу на поточний рік………………………………………………………….25 5.2 порядок підготовки до проведення документальної перевірки….27 5.3аналіз результативності проведених податковим органом перевірок.......................................................................................................29 5.4 документальна перевірка одного платника податків…………….30 6. Організація праці і діловодство………………………………………32 6.1 правове забезпечення діяльності органів державної фіскальної служби України………………………………………………………………….32 6.2 діловодство в органах державної фіскальної служби……………34 6.3 робота з вхідною та вихідною кореспонденцією…………………37 7.Управління інформаційними технологіями………………………...40 7.1 інформаційно-аналітичне забезпечення ІТ………………………..40 7.2 порядок формування та ведення банку даних про платників податків - юридичних осіб; інших реєстрів………………………………….42 7.3 формування та ведення баз даних…………………………………44 7.4 контроль за повнотою і цілісністю бази даних……………………46 7.5 забезпечення функціонування автоматизованих інформаційно-аналітичних систем……………………………………………………………47 7.6 забезпечення ГУ ДФС (ДПІ, ОДПІ) технічними та системними програмними засобами…………………………………………………………48 7.7 адміністрування та забезпечення експлуатації обладнання автоматизованих робочих місць……………………………………………….50 7.8 адміністрування локальних і корпоративних мереж……………..52 7.9 адміністрування обладнання Єдиного банку даних про платників податків та супроводження роботи серверного приміщення……………….54 7.10 забезпечення застосування електронного цифрового підпису…55 ВИСНОВКИ………………………………………………………………56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………..58 ДОДАТКИ………………………………………………………………..61
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову