0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оподаткування (ID:599442)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 7
Рік виконання: 2022
Вартість: 90
Купити цю роботу
Зміст
Товариством з обмеженою відповідальністю “Авангард” за звітний період були здійснені наступні господарські операції: (грн. без ПДВ) № з/п Зміст господарської операції 7 1 Отримано кредит банку 20000 2 Отримана сировина від постачальника “А” (платник ПДВ) 9560 3 Отримані товари від приватного підприємця, який не є платником ПДВ 4 Отримані матеріали від постачальника “Б” (платник ПДВ) 6100 5 Підписано акт про отримання виконаних робіт від платника ПДВ 1000 6 Перераховані кошти постачальнику “Б” (друга подія) 7 Перераховані кошти постачальнику “В” - платнику ПДВ за товари, які ще не отримані 2630 8 Здійснена попередня оплата за сировину платнику єдиного податку за ставкою 6% 700 9 Продано об’єкт основних фондів групи 3 платнику ПДВ - 10 Продано об’єкт основних фондів групи 4 неплатнику ПДВ 6000 11 Списані сировина і матеріали на виробництво 1400 12 Нарахована заробітна плата працівникам 7300 13 Здійснені нарахування на заробітну плату ? 14 Оприбуткована готова продукція на склад 8940 15 Відвантажена готова продукція покупцям - платникам ПДВ 6900 16 Отримана попередня оплата за товари від покупця - платника ПДВ - 17 Відвантажена готова продукція платникам ПДВ (звільнена від ПДВ) 5000 18 Відвантажена продукція на експорт (у доларах США, курс 8,00 грн.) - 19 Нараховані і сплачені відсотки за кредит 1200 20 Відвантажені товари покупцям за готівку 4610 21 Повернена покупцями- платникам ПДВ неякісна готова продукція 2000 22 Отримана попередня оплата за послуги від неплатника ПДВ 1320 23 Отримана оплата за товари, які відвантажені в попередньому періоді (друга подія) 24 Нараховані і сплачені податки і збори до бюджету: - ПДВ ? - податок на прибуток ? 25 Витрачені кошти на придбання спецодягу для працівників від платника ПДВ 26 Перераховані кошти за послуги зв’язку та Інтернету платнику ПДВ 27 Здійснена передплата спеціалізованих періодичних видань неплатнику ПДВ 1530 28 Перераховані кошти за охорону приміщення неплатнику ПДВ 840 29 Отримана орендна плата від платника ПДВ 30 Реалізовані МТТІП неплатнику ПДВ 540 31 Повернений неякісний товар постачальнику - платнику ПДВ 32 Безкоштовно отримані товари від неплатника ПДВ 6000 33 Оплата ліцензії на здіснення діяльності 800 34 Сплачено вартість торгового патенту 960 35 Витрачені кошти на добові при відрядженні 640 36 Безкоштовно отримані послуги від платника ПДВ 37 Повернена частина кредиту 5300 38 Отримані штрафи за договором 39 Отримана безповоротна фінансова допомога 30000 40 Витрачені кошти на організацію свята для працівників (платнику ПДВ) 3950 41 Витрачені кошти на придбання від неплатника ПДВ паливно- мастильних матеріалів для легкового автомобіля 42 Сплачені штрафи за результатами перевірки ДПІ 1000 43 Визначено приріст (убуток) балансової вартості запасів - приріст - убуток 2650 44 Нарахована амортизація основних фондів ? 45 Середньооблікова кількість штатних працівників, чол. 20 Відомості про основні фонди підприємства Групи основних фондів Балансова вартість на початок звітного періоду, грн. Група 1, у т.ч. ? Адміністративна будівля 560000 Будівля цеху 470000 Група 2 34900 Група 3 Група 4 5000 Всього: ? Необхідно: 1. Визначити суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету за звітний період. 2. Визначити суму нарахувань із заробітної плати, що підлягають сплаті підприємством за звітний період. 3. Визначити суму податку на прибуток підприємств, що підлягає сплаті за звітний період.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Товариством з обмеженою відповідальністю “Авангард” за звітний період були здійснені наступні господарські операції: (грн. без ПДВ) № з/п Зміст господарської операції 7 1 Отримано кредит банку 20000 2 Отримана сировина від постачальника “А” (платник ПДВ) 9560 3 Отримані товари від приватного підприємця, який не є платником ПДВ 4 Отримані матеріали від постачальника “Б” (платник ПДВ) 6100 5 Підписано акт про отримання виконаних робіт від платника ПДВ 1000 6 Перераховані кошти постачальнику “Б” (друга подія) 7 Перераховані кошти постачальнику “В” - платнику ПДВ за товари, які ще не отримані 2630 8 Здійснена попередня оплата за сировину платнику єдиного податку за ставкою 6% 700 9 Продано об’єкт основних фондів групи 3 платнику ПДВ - 10 Продано об’єкт основних фондів групи 4 неплатнику ПДВ 6000 11 Списані сировина і матеріали на виробництво 1400 12 Нарахована заробітна плата працівникам 7300 13 Здійснені нарахування на заробітну плату ? 14 Оприбуткована готова продукція на склад 8940 15 Відвантажена готова продукція покупцям - платникам ПДВ 6900 16 Отримана попередня оплата за товари від покупця - платника ПДВ - 17 Відвантажена готова продукція платникам ПДВ (звільнена від ПДВ) 5000 18 Відвантажена продукція на експорт (у доларах США, курс 8,00 грн.) - 19 Нараховані і сплачені відсотки за кредит 1200 20 Відвантажені товари покупцям за готівку 4610 21 Повернена покупцями- платникам ПДВ неякісна готова продукція 2000 22 Отримана попередня оплата за послуги від неплатника ПДВ 1320 23 Отримана оплата за товари, які відвантажені в попередньому періоді (друга подія) 24 Нараховані і сплачені податки і збори до бюджету: - ПДВ ? - податок на прибуток ? 25 Витрачені кошти на придбання спецодягу для працівників від платника ПДВ 26 Перераховані кошти за послуги зв’язку та Інтернету платнику ПДВ 27 Здійснена передплата спеціалізованих періодичних видань неплатнику ПДВ 1530 28 Перераховані кошти за охорону приміщення неплатнику ПДВ 840 29 Отримана орендна плата від платника ПДВ 30 Реалізовані МТТІП неплатнику ПДВ 540 31 Повернений неякісний товар постачальнику - платнику ПДВ 32 Безкоштовно отримані товари від неплатника ПДВ 6000 33 Оплата ліцензії на здіснення діяльності 800 34 Сплачено вартість торгового патенту 960 35 Витрачені кошти на добові при відрядженні 640 36 Безкоштовно отримані послуги від платника ПДВ 37 Повернена частина кредиту 5300 38 Отримані штрафи за договором 39 Отримана безповоротна фінансова допомога 30000 40 Витрачені кошти на організацію свята для працівників (платнику ПДВ) 3950 41 Витрачені кошти на придбання від неплатника ПДВ паливно- мастильних матеріалів для легкового автомобіля 42 Сплачені штрафи за результатами перевірки ДПІ 1000 43 Визначено приріст (убуток) балансової вартості запасів - приріст - убуток 2650 44 Нарахована амортизація основних фондів ? 45 Середньооблікова кількість штатних працівників, чол. 20 Відомості про основні фонди підприємства Групи основних фондів Балансова вартість на початок звітного періоду, грн. Група 1, у т.ч. ? Адміністративна будівля 560000 Будівля цеху 470000 Група 2 34900 Група 3 Група 4 5000 Всього: ? Необхідно: 1. Визначити суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету за звітний період. 2. Визначити суму нарахувань із заробітної плати, що підлягають сплаті підприємством за звітний період. 3. Визначити суму податку на прибуток підприємств, що підлягає сплаті за звітний період.