0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Податкова система (ID:835174)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 3
Рік виконання: 2023
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Задача 1. ТОВ "Космікс" є платником єдиного податку IV групи за ставкою 5 %. Доходи та витрати підприємства за І квартал 2022 року склали: дохід від реалізації товарів – 420 тис грн (в т.ч. ПДВ); 9.01.2022 р. отримана безвідсоткова позика – 40тис грн; повернення попередньої оплати покупцю, отриманої 15.02.2022 р. – 25тис грн; 20.02.2022 р. погашено безвідсоткову позику, отриману 15.01.2021 р. – 45000 грн; дохід від курсової різниці 12 тис.грн., дохід від розміщення коштів на депозитному рахунку – 10 тис грн; знижка покупцям 7500 грн., отримано аванс від покупців – 6 тис грн (в т.ч.ПДВ), собівартість реалізованих товарів 240 тис грн (в т.ч. ПДВ), фінансові витрати становили 84 тис грн., адміністративні витрати 195 тис грн. Визначити: 1) розмір єдиного податку 5%, який підлягає сплаті в бюджет. 2) розмір єдиного податку 3%+ПДВ, які підлягають сплаті в бюджет. 3) фінансовий результат від операційної діяльності цього підприємства, а також розмір податків на загальній системі оподаткування Задача 2. ТОВ «Алегро» перебуває на спрощеній системі оподаткування за ставкою 5% і використовує спрощений план рахунків. Скласти бухгалтерські проводки за такими операціями: 1. Отримано дохід від реалізації продукції покупцю – 18000 грн ( в т.ч.ПДВ). 2. Перераховано до бюджету єдиний податок – 28000 грн. 3. Отримано кредит в банку на 2 роки – 35 000 грн. 4. Нараховано амортизацію (знос) на комп’ютерну програму 1С Бухгалтерія – 13200 грн. 5. Нарахована заробітна плата начальнику цеху – 12800 грн. 6. Проведене нарахування ЄСВ за нарахованою заробітною платою –….грн. 7. Утримано із нарахованої зарплати начальника цеха ПДФО - ….. 8. Списано канцтовари на потреби офісу – 15200 грн. 9. Видано кошти в підзвіт на відрядження бухгалтеру підприємства –11000 грн. 10. За результатами інвентаризації виявлено нестачу матеріалів – 2000 грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача 1. ТОВ "Космікс" є платником єдиного податку IV групи за ставкою 5 %. Доходи та витрати підприємства за І квартал 2022 року склали: дохід від реалізації товарів – 420 тис грн (в т.ч. ПДВ); 9.01.2022 р. отримана безвідсоткова позика – 40тис грн; повернення попередньої оплати покупцю, отриманої 15.02.2022 р. – 25тис грн; 20.02.2022 р. погашено безвідсоткову позику, отриману 15.01.2021 р. – 45000 грн; дохід від курсової різниці 12 тис.грн., дохід від розміщення коштів на депозитному рахунку – 10 тис грн; знижка покупцям 7500 грн., отримано аванс від покупців – 6 тис грн (в т.ч.ПДВ), собівартість реалізованих товарів 240 тис грн (в т.ч. ПДВ), фінансові витрати становили 84 тис грн., адміністративні витрати 195 тис грн. Визначити: 1) розмір єдиного податку 5%, який підлягає сплаті в бюджет. 2) розмір єдиного податку 3%+ПДВ, які підлягають сплаті в бюджет. 3) фінансовий результат від операційної діяльності цього підприємства, а також розмір податків на загальній системі оподаткування Задача 2. ТОВ «Алегро» перебуває на спрощеній системі оподаткування за ставкою 5% і використовує спрощений план рахунків. Скласти бухгалтерські проводки за такими операціями: 1. Отримано дохід від реалізації продукції покупцю – 18000 грн ( в т.ч.ПДВ). 2. Перераховано до бюджету єдиний податок – 28000 грн. 3. Отримано кредит в банку на 2 роки – 35 000 грн. 4. Нараховано амортизацію (знос) на комп’ютерну програму 1С Бухгалтерія – 13200 грн. 5. Нарахована заробітна плата начальнику цеху – 12800 грн. 6. Проведене нарахування ЄСВ за нарахованою заробітною платою –….грн. 7. Утримано із нарахованої зарплати начальника цеха ПДФО - ….. 8. Списано канцтовари на потреби офісу – 15200 грн. 9. Видано кошти в підзвіт на відрядження бухгалтеру підприємства –11000 грн. 10. За результатами інвентаризації виявлено нестачу матеріалів – 2000 грн.