0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оподаткування (ID:94136)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 11
Рік виконання: 2014
Вартість: 90
Купити цю роботу
Зміст
Податок на прибуток підприємств Задача 1. Дані для розрахунку: ТОВ «Світанок» у звітному періоді здійснено наступні операції: 1. Вироблено продукцію «А» собівартість даного продукту складає 65 000 грн. 2. Отримано товар від ПП «Сонечко» вартістю ЗО 000 грн. в т.ч. ПДВ 5000 грн. 3. Отримало на розрахунковий рахунок аванс від ТОВ «Літо» в сумі 40 000 грн. з ПДВ. 4. Відвантажило ТОВ «Літо» продукцію «А», вартість якої - 120 000 грн. в т.ч. ПДВ 20000 грн. 5. Виготовило продукцію «Б», собівартість якої склала 26 000 грн. 6. Здійснило безоплатну роздачу зразків товарів в рекламних цілях, вартість яких склала 10 000 грн.(оподатковуваний прибуток підприємства за минулий рік склав 20 000 грн.) 7. Перерахувало аванс ПП «Експрес» за товари в сумі 15 000 грн. з ПДВ. 8. Нарахувало заробітну плату працівникам адміністративного та збутового персоналу 20 000 грн., відрахування на соціальні заходи склали - 7 000 грн. 9. Затвердило авансовий звіт працівника по відрядженню на території Україні терміном на 2 календарні дні в сумі 1000 грн. з яких добові - 300 грн.(норма 188 грн. на добу), проживання в готелі 400 грн, проїзд — 300 грн. До авансового звіту не підкріплено квитків за проїзд, оскільки працівником вони були втрачені. 10. Отримано послуги з консалтингу від нерезидента (підписано акт виконаних робіт) в сумі 30 000 грн.(виручка підприємства за минулий рік становила 600 000 грн. без ПДВ). 11. Нарахувало амортизацію основних засобів збутового призначення - 500 грн. 12. Перерахувало штраф контрагенту за несвоєчасну оплату товару - 200 грн. 13. Нарахувало заробітну плату працівникам основного виробництва, що пов’язані з виготовленням продукту «В» - 26 000 грн., відрахування на соціальні заходи на фонд оплати праці по цих працівниках склали - 10000 грн., матеріальні витрати на виготовлення продукту «В» - 40 000 грн., постійні розподілені загальновиробничі витрати - 4000 грн. 14. Отримано послуги по оренді приміщення, що використовується для адміністративних цілей - 8 0000 грн. в т.ч. ПДВ -1333,33 грн. Необхідно: Перевірити правильність обчислення податку на прибуток, якщо за даними обліку витрати перевищили доходи і податок на прибуток не сплачувався Задача 2 Підприємство — резидент України має дочірнє підприємство у Швеції. Оподатковуваний прибуток від діяльності на території України становить 200000 грн., від діяльності на території Швеції - 100000 грн. Перевірити правильність нарахування суми податку на прибуток (він становить 3000 грн. за даними обліку), яка підлягає сплаті до бюджету в Україні, якщо на території Швеції було сплачено податок на прибуток за ставкою: а) 40%; б) 20%. Податок на доходи фізичних осіб Задача 3. Громадянці за місцем основної роботи було нараховано: за березень заробітну плату в сумі 1630 грн., допомогу по тимчасовій непрацездатності (за лікарняним листом) в сумі 500 грн. Вона має двох дітей віком 15 і 19 років. Податок з доходів визначено в сумі 175 грн.14 коп. Перевірити достовірність суми податку на доходи фізичних осіб. Розрахунки та відповідь пояснити, посилаючись на чинне законодавство України. Задача 4 Громадянин Іванов І.І. продає квартиру, що перебувала в його власності менше 3-х років і не була отримана у спадщину, за ціною договору 150 000,00 грн. Оціночна вартість квартири – 180 000,00 грн. Необхідно: встановити базу оподаткування для ПДФО, визначити ставку ПДФО та розмір податку, який буде утриманий від продажу квартири податковим агентом. Задача 5 ДПС у … районі м.Киева розглядається скарга ТОВ «Європа». ТОВ «Європа» оскаржує рішення, прийняте 27.04.11р. за актом перевірки від 24.04.11. Початок перевірки підприємства – 18.04.11, акт складено 24.04.11. За результатами перевірки визнано безпідставним завищення підприємством податкового кредиту у січні 2008 року на суму ПДВ з вартості придбаного автомобіля у ТОВ «Європа» в розмірі 2000 тис.грн. За результатами перевірки ТОВ «Європа» донараховано фінансові санкції за порушення податкового законодавства. Необхідно встановити правомірність застосування сум штрафних (фінансових) санкцій, донарахованих сум податків за порушення податкового законодавства. Задача 6 Дані для розрахунку: підприємство – платник ПДВ в жовтні поточного року здійснило наступні операції: - придбало 10 мікрохвильовок по ціні 960 грн., у т.ч. ПДВ кожна - купило два холодильники по ціні 6000 грн. кожен – у фізичної особи – платника єдиного податку, що не є платником ПДВ - придбало телевізор по ціні 6000 грн., в т.ч. ПДВ та подарувало його працівнику Придбані мікрохвильовки були реалізовані наступним чином: - 5 шт. в Росію - 5 шт. в Україну Торгова націнка на реалізовані мікрохвильові печі склала – 17%. Необхідно: визначити суму ПДВ до сплати в бюджет за жовтень поточного податкового року Задача 7 На підставі даних таблиці вирахувати акцизний податок та вказати терміни сплати в бюджет. Покупці Вид продукції Кількість реалізованої продукції, літрів Дата оплати рахунків А Горілка (40% спирту) 1200 07.03 Б Лікер (25% спирту) 810 10.03 В Коньяк (42 % спирту) 1400 13.03 Задача 8 Необхідно: виходячи із нижче наведених господарських операцій розрахувати за специфічними ставками акцизний податок 1) Виробник шампанських вин реалізував у жовтні 20ХХр. 70000 л. шампанського. Ставка акцизного податку – 3,38 грн. за 1 л. (пп.215.3.1 ПКУ) 2) імпортер сигар увіз 500 кг кубинських сигар. Ставка акцизного податку 172,11 грн. за 1 кг (нетто) (пп.215.3.2 ПКУ) 3) Виробник вітчизняних автомобілів у вересні 20ХХр. відвантажив 500 легкових автомобілів із бензиновим двигуном об’ємом 2 л (курс НБУ на 01.07.20ХХр. – 9,970622 грн. за 1 євро). Ставка акцизного податку – 0,16 євро за 1 куб.см об’єму циліндру двигуна (пп.215.3.5. ПКУ) Задача 9 Річна сума плати за землю складає 24 тис. грн.. Показати стан на особовому рахунку платника на 1.05. поточного року та обчислити пеню, виходячи з таких даних. Платіжне доручення в банк на перерахування плати за землю до бюджету підприємство подало: 25 лютого - на суму 1 тис. грн., 7 березня - на суму 1 тис. грн.., 27 березня на суму 0,5 тис. грн., 10 квітня на суму — 2 тис. і 25 квітня на суму 1, 5 тис. грн. Облікова ставка НБУ характеризується такими даними: на 20 лютого - 35%, на 5 березня - 32%, на 20 березня - 30%, на 31 березня 33% і на 24 квітня 35%. Задача 10 Визначити правильність нарахування плати за землю, якщо в підприємства, яке знаходиться в м.Києві, в наявності такі земельні ділянки: - земельна ділянка під споруду, яка оцінена в 2500 тис.грн. - земельна ділянка під виробничі приміщення, грошова оцінка якої не проводилась, в розмірі 100 кв.м. - ділянка під багаторічні насадження, яка оцінена в 300 тис.грн. Сума плати розрахована в 28500 грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову