0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Еволюція товарного виробництва і його роль у розвитку суспільства (ID:728806)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Політекономія
Сторінок: 33
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ТОВАРНОГО ВИРОБНИЦТВА……………………………………………………….5 1.1. Сутність та ознаки товарного виробництва……………………………………...5 1.2. Причини та умови виникнення товарного господарства………………………..7 1.3. Еволюція та закономірності розвитку товарного виробництва………………...9 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ТОВАРНОГО ВИРОБНИЦТВА………………………………………………………………………12 2.1. Фактори товарного виробництва та їх взаємодія………………………………12 2.2. Товарне виробництво як основа розвитку ринкової економіки……………….14 2.3. Ступені розвитку товарного виробництва в Україні та країнах світу: порівняльний аналіз існуючих проблем та тенденцій……………………………...18 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА МЕТОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СУЧАСНОГО ТОВАРНОГО ВИРОБНИЦТВА……………………………………………………...22 3.1. Проблеми та перспективи розвитку товарного виробництва в Україні…………………………………………………………………………………22 3.2. Чинники еволюції товарної форми організації виробництва в Україні щодо інтеграційних процесів………………………………………………………………..26 3.2. Тенденції сучасного міжнародного товарного виробництва…….....................28 ВИСНОВКИ………………………………………………….………………………..30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………………………..31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Товарне виробництво – виробництво, в якому продукти праці призначаються не для власного споживання, а для обміну через ринок шляхом купівлі-продажу [1]. Воно докорінно відрізняється від натурального господарства, є його антиподом і характеризується рисами, які наведені в табл. 1.1. Товари виробляються з метою задоволення потреб споживачів і надходять до них через використання ринкових відносин. Господарюючий суб'єкт ставить перед собою мету – отримати вигоду. Така мета виробництва обумовлює необхідність постійних економічних зв'язків між виробниками і споживачами, їх економічну взаємозалежність, яка починається з придбання засобів і предметів праці і закінчується реалізацією продуктів або послуг. Звідси випливають основні риси товарного виробництва (рис. 1.1).