0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Право на приватність в інформаційній сфері (ID:993619)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 28
Рік виконання: 2022
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ ПРАВА НА ПРИВАТНІСТЬ 1.1.Поняття права на приватність та його значення 1.2.Правове регулювання права на приватність РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ ПРАВА НА ПРИВАТНІСТЬ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ СФЕРІ 2.1. Право на приватність в Інтернет-сфері. 2.2.Захист права на приватність в інформаційному просторі. ВИСНОВОК СПИСОК ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Концепція інформаційної приватності, яка виросла з фундаментального права на повагу до приватного життя, на сучасному етапі перетворила цю категорію в окрему галузь права із своїми інститутами, суб’єктами і правовідносинами. В її основу покладено систему прав особи, що є суб’єктом даних, і якій кореспондують відповідні обов’язки інших суб’єктів стосовно дотримання правил роботи з персональними даними У порівняні із уже звичайними засобами передачі інформації, такими як теле-, радіомовлення, Інтернет є новим видом медіуму з унікальними характеристиками. Унікальність цієї мережі полягає у тому, що вона функціонує не тільки як звичайний транслятор, тобто поширювач інформації, але до того ж є комунікаційним засобом. Інформація про людину є джерелом можливої небезпеки для її приватності. Через відкритість Інтернет і її особливість як системи, що може накопичувати і обробляти інформацію про людину, надзвичайно актуальним є питання забезпечення приватності під час користування трансляційнокомунікативними можливостями цієї глобальної мережі. Обмін повідомленнями за допомогою Інтернет принципово відрізняється від передачі інформації звичайними комунікаційними засобами. Більшість користувачів не мають прямого доступу до ресурсів глобальної мережі. Цей доступ вони отримують через постачальників, які фактично є посередниками між користувачами. Електронне повідомлення, рухаючись мережею, проходить крок за кроком, від одного оператора до іншого, вибираючи самий оптимальний із шляхів. Кожний з операторів слугує проміжною ланкою і має можливість втручання у цей процес. Оператори можуть дізнатися не тільки про зміст повідомлення, а і отримати додаткову інформацію. Стандартне повідомлення електронною поштою містить заголовок з інформацією про відправника та набувача, яка включає в себе ім’я, інтернет-адресу, назву вузла, час листування. Це вимагає від користувачів вжиття технічних засобів для забезпечення приватності процесу обміну електронними повідомленнями. Інтернет загрожує не тільки комунікаційній приватності. Із появою унікального адресного простору у вигляді веб-сторінок, право на повагу до приватного життя користувача доповнюється новим змістом. Йдеться про приватність інформаційної активності (інформаційного життя) користувача в мережі. Кожна веб-публікація має свою унікальну адресу, за якою вона знаходиться. Щоб дістати потрібні Інтернет-публікації чи послуги “он-лайн”, користувач має вступити у контакт з постачальниками цих публікацій чи послуг. Рухаючись рівень за рівнем в інформаційному “павутинні” Інтернет, користувач залишає за собою інформаційний слід у вигляді операційних даних (transactional data). Ці дані включають в себе Інтернет-адресу комп’ютера користувача, інформацію про програмне забезпечення, тип комп’ютера, відвідувані веб-сторінки, а також про попередні візити до цієї сторінки [15,c. 65].
Інші роботи з даної категорії: