0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗАСТОСУВАННЯ WEB-ТЕХНОЛОГІЙ В РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГ-АНАЛІЗУ КОМПАНІЇ (ID:301250)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Програмування
Сторінок: 99
Рік виконання: 2019
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1 9 ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ WEB-ТЕХНОЛОГІЙ В РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГ-АНАЛІЗУ КОМПАНІЇ 9 1.1 Теоретичні положення управління маркетинговими WEB-технологіями 9 1.2 Впровадження WEB-технологій як метод підвищення ефективності маркетингової діяльності на підприємстві 20 1.3 Постановка основних задач впровадження WEB-технологій в реалізації маркетинг-аналізу компанії 23 ОСНОВНІ WEB-ТЕХНОЛОГІЇ, ЩО ВИКОРИСТАНО В РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГ-АНАЛІЗУ КОМПАНІЇ 33 2.1 Оцінювання ефективності маркетингових комунікацій підприємства, розрахунок вебометричного рангу 33 2.2 Програма обліку товарів інтернет-магазину поліграфічної продукції 39 РОЗДІЛ 3 45 РОЗРОБКА ФУНКЦІОНАЛУ ПРОГРАМИ 45 3.1 Реалізація програми в середовищі Visual Studio C++ 45 3.2 Аналіз проведення вебометричного аналізу веб-сторінки 52 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..62 Додатки……………………………….…………………………………………64
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову