0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вікова динаміка розвитку уваги в дітей шкільного віку (ID:205080)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 69
Рік виконання: 2016
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ УВАГИ 1.1 Загальні основи уваги 1.2 Фізіологічні основи уваги 1.3 Функції і основні види уваги 1.4 Властивості уваги 1.5 Способи розвитку уваги РОЗДІЛ 2.ВІКОВА ДИНАМІКА УВАГИ В ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1 Зміни уваги у молодших школярів в процесі навчання 2.2 Коливальні зміни функції уваги в школярів як закономірність в діяльності мозку 2.3 Вікова динаміка розвитку уваги в дітей шкільного віку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Отже, розвиток уваги є однією з необхідних умов успішного навчання дітей. Школа висуває свої вимоги до довільності дитячої уваги в плані уміння діяти без відволікань. Дитина повинна дотримуватись інструкцій і контролювати одержаний результат. Діти, які щойно прийшли в школу не мають сформованої уваги тому, вчитель повинен працювати над розвитком та її вдосконаленням. Адже розвивати і вдосконалювати увагу так само важливо як формувати вміння і навички з читання, письма, математики... Уважна дитина легше засвоює навчальний матеріал, виконує чіткіше і акуратніше рухи при написанні букв і цифр, що є показником ефективності навчальної діяльності. Тема нашої дипломної роботи „Вікова динаміка розвитку уваги в дітей шкільного віку”. Враховуючи те, що ця тема не досить висвітлена в літературі і потребує додаткового дослідження, ми вирішили ще раз обговорити цю проблему. Метою курсової роботи є дослідження мінливості уваги у дітей 6-17 років. Об’єкт дослідження – діти шкільного віку з різною динамікою уваги. Предмет дослідження – вікова динаміка особливостей уваги школярів. Загальна гіпотеза – ми припускаємо, що динаміка уваги залежить від вікових особливостей. Для досягнення цієї гіпотези, ми поставили перед собою таке завдання: дослідити характерні особливості уваги для різних вікових груп школярів.