0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ігротерапія. Загальна характеристика методу (ID:296498)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 20
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………………….3 1. Загальна характеристика методу ігротерапія……………………………….4 2. Основні принципи та види ігротерапії…………………………………..…..7 3. Організація процесу ігрової терапії………………………………………….10 4. Діагностичний аспект ігрової терапії………………………………………..14 Висновки………………………………………………………………………19 Список літератури…………………………………………………………….20
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Ігрова терапія. терапія - метод психотерапевтичного впливу на дітей і дорослих з використанням гри. В основі різних методик, що описуються цим поняттям, лежить визнання того, що гра впливає на розвиток особистості. У сучасній психокорекції дорослих гра використовується в групової психотерапії і соціально-психологічному тренінгу у вигляді спеціальних вправ, завдань на невербальні комунікації, розігруванні різних ситуацій і ін. Гра сприяє створенню близьких стосунків між учасниками групи, знімає напруженість, тривогу, страх перед оточуючими, підвищує самооцінку, дозволяє перевірити себе в різних ситуаціях спілкування, знімаючи небезпеку соціально значущих наслідків. Характерна особливість гри - її двоплановість, притаманна також драматичному мистецтву, елементи якого зберігаються в будь-якій колективній грі: 1. Граючий виконує реальну діяльність, здійснення якої вимагає дій, пов'язаних з рішенням цілком конкретних, часто нестандартних завдань; 2. Ряд моментів цієї діяльності носить умовний характер, що дозволяє відволіктися від реальної ситуації з її відповідальністю і численними привхідними обставинами. Двоплановість гри обумовлює її розвиваючий ефект. Психокорекційні ефект ігрових занять у дітей досягається завдяки встановленню позитивного емоційного контакту між дітьми і дорослими. Гра коригує негативні емоції, страхи, невпевненість у собі, розширює здібності дітей до спілкування, збільшує діапазон доступних дитині дій з предметами.