0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Агресія в сімейних відносинах (ID:310875)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 42
Рік виконання: 2020
Вартість: 370
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ..............................................................................................3 РОЗДIЛ 1. ОСНОВНI ТЕОРЕТИЧНI ПIДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ АГРЕСIЇ У ПСИХОЛОГIЇ 1.1 Визначення поняття агресiї ............................................................6 1.2 Характернi риси агресивної поведiнки з точки зору рiзних пiдходiв ..............................................................................................................10 1.3 Соцiально-психологiчна характеристика сiмейних взаємин……..16 Висновки до роздiлу 1……………………………………………….….22 РОЗДIЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛIДЖЕННЯ АГРЕСIХ У СIМЕЙНИХ ВIДНОСИНАХ 2.1 Опис експериментальної методики дослiдження та аналiз i iнтерпретацiї результатiв дослiдження………………………………………..24 2.2 Методичне обгрунтування i опис програми спрямованої на подолання агресивностi у дiтей в сiмейних вiдносинах (формуючий етап)……………..31 2.3 Визначення ефективностi програми на подолання агресивностi у дiтей в сiмейних вiдносинах (контрольний етап)……………………………………33 Висновки до роздiлу 2……………………………………………………36 ВИСНОВКИ ...........................................................................................37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛIТЕРАТУРИ .........................................40 ДОДАТКИ…………………………………………………………………43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.1 Опис експериментальної вибiрки i методик дослiдження В експериментi взяли участь 25 дiтей молодшого шкiльного вiку ЗОШ № м. . Вiк учасникiв експерименту 7-11 рокiв. Експериментальне дослiдження проводилася в три етапи: 1. Констатуючий. 2. Формуючий. 3. Контрольний. Метою експериментального дослiдження є виявлення агресивностi у дiтей через визначення рiвня тривожностi у сiмейних вiдносинах. Завдання експериментального дослiдження: 1. Дослiдити ступiнь агресивної поведiнки через визначення рiвня тривожностi у дiтей. 2. Розробити i реалiзувати програму, спрямовану на подолання агресивностi через позбавлення тривожностi у дiтей, викликаної порушеннями в сiмейних вiдносинах. 3. Проаналiзувати результати i виявити ефективнiсть впровадження пропонованої методики. Для виявлення дiтей з яскраво вираженою агресивнiстю через визначення тривожностi були використанi методика «Вимiри рiвня тривожностi Тейлора» 1. Методика «Вимiр рiвня тривожностi Тейлора» (адаптована Немчiнов Т.А.). Методика призначена для вимiрювання рiвня тривожностi задля визначення агресивної поведiнки у дiтей. Опитувальник складається з 50 тверджень. Вiн може пропонуватись випробуваному або списком, або, як набiр карток iз твердженнями. Пiдраховується кiлькiсть вiдповiдей випробуваного, що свiдчать про наявнiсть агресивної поведiнки . Оцiнка 40-50 балiв розглядається як показник дуже високого рiвня агресивно-тривожної поведiнки, 25-40 балiв свiдчать про високий рiвень агресивно-тривожної поведiнки, 15-25 балiв - середнiй (з тенденцiєю до високого) рiвня, 5-15 балiв – середнiй рiвнi (з тенденцiєю до низького ) рiвнi, i 0-5 балiв - про низький рiвень тривожностi. Далi робота спрямована на виявлення знань батькiв про дитину i вивчення батькiвських вiдносин з дiтьми.