0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ У КОМУНІКАТИВНІЙ ПРАКТИЦІ УКРАЇНСЬКИХ ПОЛІТИЧНИХ ПАРТІЙ (ID:876059)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 68
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ. ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ 5 1.1. Історія виникнення соціальних мереж 5 1. 2. Класифікація соціальних мереж 11 Висновки до розділу 1 21 РОЗДІЛ. 2 КОМУНІКАЦІЯ ПОЛІТИЧНИХ ПАРТІЙ ЗА ДОПОМОГОЮ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ 23 2.1 Політична партія як суб’єкт комунікації 23 2.2. Особливості комунікації політичних партій з громадськістю в соціальних мережах 34 Висновки до розділу 2 40 РОЗДІЛ 3. ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ СУЧАСНИМИ ПОЛІТИЧНИМИ ПАРТІЯМИ В УКРАЇНІ 42 Висновки до розділу 3 56 ВИСНОВКИ 58 СПИСОК ВИКОРИСТAНОЇ ЛIТЕРAТУРИ 63 ДОДАТКИ 69
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. Дослідження впливу соціальних мереж на політичну комунікацію в Україні є дуже актуальним, оскільки вони стали не тільки засобом зв'язку між політичними партіями та громадськістю, але й платформою для маніпуляції громадською думкою. На сьогоднішній день соціальні мережі є засобом зв'язку й місцем розмов про діяльність політиків та змінах у суспільстві. Більшість політичних партій використовують соціальні мережі для залучення нових прихильників та підтримки вже існуючих. Крім того, соціальні мережі можуть допомогти громадськості у сприйнятті складних тем та підвищенні інформованості про події, що відбуваються в країні. Разом з тим, присутність політиків та їхніх агентів на соціальних мережах може призвести до маніпуляції громадською думкою та використання суспільної платформи для політичної реклами та впливу на виборців. Враховуючи важливість соціальних мереж у політичному житті України, є актуальним проведення дослідження щодо особливостей використання цих інструментів різними політичними партіями. У роботі ми спирались на доробки вчених, які акцентували свою увагу на феномені соціальних мереж, а також використання політичними партіями сучасних медіа та соціальних мереж. Проблеми розвитку соціальних медіа та соціальних мереж та їх вплив на соціум, людство досліджували такі науковці, як П. Бурд’є, В. Бюле, В. Сілаєв, Ж. Делезом, І. Семенова, Є. Прохоренко, С. Романенко та інші. До ключових світових та українських дослідників, які займалися аналізом впливу соціальних медіа на політику, можна віднести: Мануеля Кастельса, Генрі Дженкінса, Клея Ширкі, Н. Войтенка, О. Довгальця, О. Федоренко, С. Осауленка, Н. Зубаревич, Ю. Горбулін та інших. Зазначені вчені розглядають різні аспекти використання соціальних медіа в політиці, такі як мобілізація громадян, виборчі кампанії, політичний активізм, формування публічної думки та вплив на державну безпеку. Вони зібрали значну кількість емпіричних даних та розробили концептуальні рамки для розуміння взаємодії між соціальними медіа та політичними процесами в Україні. Метою роботи є охарактеризувати особливості використання соціальних мереж українськими політичними партіями України для комунікації з громадськістю. Для досягнення цієї мети були сформульовані такі завдання: 1. Уточнити поняття соціальних медіа та соціальних мереж. 2. Проаналізувати історію виникнення соціальних медіа та їх класифікацію. 3. Виділити особливості комунікації політичних партій з громадськістю в соціальних мережах. 4. Дослідити використання соціальних мереж сучасними політичними партіями в Україні. 5. Надати рекомендації для розвитку комунікативних стратегій українських політичних партій у соціальних мережах. Об'єктом даної роботи є процес комунікації політичних партій з різними групами громадськості. Предметом - комунікація політичних партій України з громадськістю в соціальних мережах Методологічною основою дослідження є системний підхід, який передбачає розгляд соціальних мереж як складових соціально-комунікативних процесів, що відбуваються в політичному середовищі України. Також використовуються загальнонаукові методи дослідження, такі як порівняльний, аналітичний та системний аналіз.