0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:835677)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 4
Рік виконання: 2023
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
Тест 1.Індекс фіксованого складу показує: 1) як змінилась середня за рахунок структурних зрушень; 2) як у середньому змінилися значення ознаки при незмінній, фіксованій структурі; 3) динаміку середньої величини; 4) співвідношення рівнів показника для окремих елементів сукупності. Тест 2. На основі якої з наведених формул виконується індексний аналіз вартості продукції: 1) Ipq = Ip * Iq; 2) Ʃ∆pq = Ʃ∆pq(p) + Ʃ∆pq(q); 3) Ipq = Ip / Iq; 4) Ʃ∆pq = Ʃ∆pq(p) - Ʃ∆pq(q). Тест 3. Розбіжність між оцінками генеральної і вибіркової сукупностей називається: 1) похибкою реєстрації; 2) похибкою репрезентативності; 3) випадковою похибкою; 4) систематичною помилкою.. Тест-задача 1.Покажіть, як змінилася тривалість одного обороту оборотних засобів на основі наведених нижче даних: Обсяг реалізованої продукції, тис.грн.: в звітному періоді 1520 в базисному періоді 1400 Зміна середніх залишків оборотних засобів +2% 1) збільшилась на 10,8%; 2) зменшилась на 6,1%; 3) збільшилась на 8,6%; 4) залишилась незмінною. Тест-задача 2. На підприємстві вартість продукції в 2005 р. становила86065 тис.грн., а в2004 р.- 56855 тис.грн. Чисельність працюючих відповідно склала 2927 осіб і 2697 осіб. Визначити, на скільки % приріст продукції був забезпечений зростанням продуктивності праці. 1) - 28,3%; 2) + 39,5%; 3) +51,4%; 4) +8,5%. Тест-задача 3.За даними вибіркового опитування 46% респондентів вважають рекламу основним джерелом інформації про товарний ринок. Стандартна похибка вибірки цього показника – 2,5%. З імовірністю 0,954 (t=2) можна стверджувати, що рекламою користуються: 1) не менше 43,5% споживачів; 2) не більше 48,5 %; 3) не менше 41 і не більше 51;%; 4) не менше 51%. Завдання 1.У таблиці наведені дані по страховій компанії: Вид страхування Базис Звіт Кількість договорів Сума платежів, млн. грн. Кількість договорів Сума платежів, млн. грн. Особисте страхування 675 2090 660 2700 Майнове страхування 472 14160 600 21000 Страхування відповідальності 202 2020 110 1650 Розрахувати: 1) індекси середнього рівня платежів по компанії змінного, фіксованого складу і структурних зрушень; 2) абсолютний приріст платежів за рахунок динаміки кількості договорів і середнього рівня платежів. Завдання 2. За даними таблиці розрахувати: 1) абсолютний розмір фонду споживання: 2) індекси всіх показників. Перевірити взаємозв’язок показників. Показник Період базовий звітний Рівень споживання яєць на душу населення, шт. 271 280 Середньорічна чисельність населення, тис. осіб 1200 1310
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тест 1.Індекс фіксованого складу показує: 1) як змінилась середня за рахунок структурних зрушень; 2) як у середньому змінилися значення ознаки при незмінній, фіксованій структурі; 3) динаміку середньої величини; 4) співвідношення рівнів показника для окремих елементів сукупності. Тест 2. На основі якої з наведених формул виконується індексний аналіз вартості продукції: 1) Ipq = Ip * Iq; 2) Ʃ∆pq = Ʃ∆pq(p) + Ʃ∆pq(q); 3) Ipq = Ip / Iq; 4) Ʃ∆pq = Ʃ∆pq(p) - Ʃ∆pq(q). Тест 3. Розбіжність між оцінками генеральної і вибіркової сукупностей називається: 1) похибкою реєстрації; 2) похибкою репрезентативності; 3) випадковою похибкою; 4) систематичною помилкою.. Тест-задача 1.Покажіть, як змінилася тривалість одного обороту оборотних засобів на основі наведених нижче даних: Обсяг реалізованої продукції, тис.грн.: в звітному періоді 1520 в базисному періоді 1400 Зміна середніх залишків оборотних засобів +2% 1) збільшилась на 10,8%; 2) зменшилась на 6,1%; 3) збільшилась на 8,6%; 4) залишилась незмінною. Тест-задача 2. На підприємстві вартість продукції в 2005 р. становила86065 тис.грн., а в2004 р.- 56855 тис.грн. Чисельність працюючих відповідно склала 2927 осіб і 2697 осіб. Визначити, на скільки % приріст продукції був забезпечений зростанням продуктивності праці. 1) - 28,3%; 2) + 39,5%; 3) +51,4%; 4) +8,5%. Тест-задача 3.За даними вибіркового опитування 46% респондентів вважають рекламу основним джерелом інформації про товарний ринок. Стандартна похибка вибірки цього показника – 2,5%. З імовірністю 0,954 (t=2) можна стверджувати, що рекламою користуються: 1) не менше 43,5% споживачів; 2) не більше 48,5 %; 3) не менше 41 і не більше 51;%; 4) не менше 51%. Завдання 1.У таблиці наведені дані по страховій компанії: Вид страхування Базис Звіт Кількість договорів Сума платежів, млн. грн. Кількість договорів Сума платежів, млн. грн. Особисте страхування 675 2090 660 2700 Майнове страхування 472 14160 600 21000 Страхування відповідальності 202 2020 110 1650 Розрахувати: 1) індекси середнього рівня платежів по компанії змінного, фіксованого складу і структурних зрушень; 2) абсолютний приріст платежів за рахунок динаміки кількості договорів і середнього рівня платежів. Завдання 2. За даними таблиці розрахувати: 1) абсолютний розмір фонду споживання: 2) індекси всіх показників. Перевірити взаємозв’язок показників. Показник Період базовий звітний Рівень споживання яєць на душу населення, шт. 271 280 Середньорічна чисельність населення, тис. осіб 1200 1310