Готові роботи
10. Концепція «національного ромбу» та галузеві кластери 20. Узагальнення результатів аналізу діяльності фірм 30. Визначення конкурентного статусу фірми 40. Особливості формування бізнес-стратегій фірми 50. Методи і моделі аналізу альтернатив на бізнес-р

10. Концепція «національного ромбу» та галузеві кластери 20. Узагальнення результатів аналізу діяльності фірм 30. Визначення конкурентного статусу фірми 40. Особливості формування бізнес-стратегій фірми 50. Методи і моделі аналізу альтернатив на бізнес-р (ID:85909)

РозділСтратегія підприємства
Тип роботи контрольна
Рік виконання 2009
Кількість сторінок 22
Зміст 10. Концепція «національного ромбу» та галузеві кластери 20. Узагальнення результатів аналізу діяльності фірм 30. Визначення конкурентного статусу фірми 40. Особливості формування бізнес-стратегій фірми 50. Методи і моделі аналізу альтернатив на бізнес-рівні 60. Стратегічне планування Список використаної літератури
Ціна(грн.) 25
Інші роботи з даної категорії:

Замовлення

Замовлення