0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота з предмету "Автомобільні двигуни", двигун ЯМЗ - 658 (ID:829184)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 73
Рік виконання: 2023
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
Частина 1. Тепловий і динамічний розрахунок двигуна 5 1.1.Тепловий розрахунок двигуна 5 1.1.1. Розрахунок процесу впуску 5 1.1.2. Розрахунок процесу стиску 7 1.1.3. Розрахунок процесу згоряння 8 1.1.4 Розрахунок процесу розширення 12 1.1.5 Розрахунок процесу випуску 13 1.1.6 Індикаторні параметри робочого циклу 13 1.1.7 Ефективні показники двигуна 14 1.1.8 Тепловий баланс двигуна 15 1.1.9.Визначення основних параметрів двигуна 16 1.2. Побудова індикаторних діаграм та зовнішньої швидкісної характеристики двигуна 18 1.2.1 Побудова індикаторної діаграми 18 1.2.2 Побудова зовнішньої швидкісної характеристики двигуна 19 1.2.3. Порівняння і аналіз основних показників двигуна, що проектується, і прототипу 25 1.3. Ескізне компонування одноциліндрового відсіку двигуна 26 1.4. Динамічний розрахунок двигуна 26 1.4.1. Сили тиску газів 26 1.4.2. Приведення мас частин кривошипно-шатунного механізму (КШМ) 29 1.4.3. Сили інерції мас кривошипно-шатунного механізму 30 1.4.4. Сумарні сили, які діють в кривошипно-шатунному механізмі 33 1.4.5. Розрахунок маховика двигуна, що проектується 45 1.4.6. Сили, які діють на шатунні шийки колінчастого вала, і побудова полярної діаграми навантаження на шатунну шийку 46 1.4.7. Діаграма зношування шатунних шийок колінчастого вала 52 Частина 2. Конструювання і розрахунок механізмів і систем автомобільного двигуна 53 1. Конструювання і розрахунок деталей і механізмів двигуна 53 1.1. Визначення вихідних даних до розрахунку 53 1.2. Розрахунок на міцність деталей кривошипно-шатунного механізму 53 1.2.1.Розрахунок циліндра 55 1.2.2. Розрахунок шпильки кріплення головки блока 56 1.2.3. Розрахунок поршня 56 1.2.4. Розрахунок поршневого пальця 57 1.2.5. Розрахунок компресійного кільця 58 1.2.6. Розрахунок шатуна 59 1.2.6.1. Розрахунок стержня шатуна 60 1.2.6.2. Запас міцності шатунних болтів 61 1.2.7. Розрахунок колінчастого валу 62 1.2.7.1. Запас міцності корінної шийки на напруження кручення 63 1.2.8. Розрахунок маховика за умов забезпечення рівномірності ходу двигуна 63 1.3. Розрахунок механізму газорозподілу 64 1.3.1. Визначення параметрів горловин клапанів та кулачків 64 1.3.1.1. Розрахунок висоти підйому клапана 65 1.3.1.2. Визначення кута дії кулачка 65 1.3.1.3. Визначення параметрів профілю кулачка 66 1.3.2. Визначення розмірів та запасу міцності клапанної пружини 66 2. Розрахунок систем мащення і охолодження 69 2.1. Розрахунок системи мащення 69 2.1.1. Визначення кількості моторної оливи, що циркулює в двигуні 69 2.1.2. Розрахунок насосу для підведення оливи 69 2.2. Розрахунок системи охолодження 71 2.2.1. Розрахунок рідинної системи охолодження 71 2.2.1.1. Визначення кількості охолоджуючої рідини, яка циркулює в системі 71 2.2.1.2. Розрахунок рідинного насоса 71 2.2.1.3. Розрахунок вентилятора 72 2.2.2. Розрахунок повітряної системи охолодження 73 2.2.2.1.Визначення кількості охолоджуючого повітря, що подається вентилятором 73 2.2.2.2. Розрахунок вентилятора 74 Список використаних джерел 75
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1.1. Розрахунок процесу впуску В циліндрі двигуна перед початком процесу в сучасних швидкохідних двигунах відкриття впускного клапана починається в середньому за 10...40° повороту колінчастого валу до приходу поршня до ВМТ‚ а закриття - через 40...80 після НМТ. При роботі двигуна без наддуву до циліндра потрапляє повітря з атмосфери. В цьому випадку тиск повітря в навколишньому середовищі приймаємо рівним p_0=0,1 МПа‚ а температуру T_0=288° ,К (15℃). Для автомобільних двигунів без наддуву‚ а також з наддувом і випуском в атмосферу значення тиску залишкових газів знаходиться в межах: p_r=(1,05…1,25) p_0=0,105…0,125,МПа; (1.1.1) Значення температури залишкових газів T_r залежить від типу двигуна‚ міри стиску‚ навантаження‚ частоти обертання колінчастого вала, коефіцієнта надлишку повітря і знаходиться в межах: - для дизелів - T_r=700…900°,К; В залежності від типу двигуна температуру підігріву свіжого заряду приймають - для дизелів без наддуву - ΔT=10…40°; Тиск в кінці впуску визначається з рівняння - для двигунів без наддуву  p_a=p_0-〖Δp〗_a=0,1-0,006=0,094,МПа; (1.1.2) Втрати тиску 〖Δp〗_a внаслідок опору впускної системи і затухання швидкості руху заряду в циліндрі з деякими припущеннями можна визначити з рівняння Бернулі  〖Δp〗_a=(β^2+ξ_вп ) (ω_вп^2)/2×ρ_0×〖10〗^(-6)=4×〖50〗^2/2×1,21×〖10〗^(-6)=0,006,МПа; (1.1.3) де: β - коефіцієнт затухання швидкості руху заряду в перерізі циліндра ξ_вп-коефіцієнт опору впускної системи  віднесений до найбільш вузького її перерізу ω_вп - середня швидкість руху заряду в найменшому перерізі впускної системи; ρ_0 - густина заряду під час впуску відповідно при наддуві і без нього (при p_к=p_0 і ρ_к=ρ_0). За дослідними даними в сучасних двигунах (β^2+ξ_вп )=2,5…4; ω_вп=50…130,м/с. Густина впускного заряду  ρ_0=(p_0×〖10〗^6)/(B×T_0 )=(0,1×〖10〗^6)/(287×288)=1,21,кг/м^3 ; (1.1.4) де: B=287 дж/(кг×град) – питома газова постійна. В залежності від типу двигуна величина 〖Δp〗_a для чотиритактних двигунів на номінальному режимі складає: - для дизелів 〖Δp〗_a=(0.04…0.18) p_0=0.004…0.018 МПа; Величина коефіцієнта залишкових газів r  визначає якість очищення циліндрів від продуктів згоряння і для чотиритактних двигунів дорівнює: - без урахування продувки і дозарядки циліндра : γ_r=(T_0+ΔT)/T_r ×p_r/(ε×p_a-p_r )=(288+10)/800×0,105/(17,5×0,094-0,105)=0,37×0,07=0,0259; (1.1.5) де: ε – міра стиску; - для дизелів без наддуву - γ_r=0,02…0,06; Температуру в кінці впуску а Т з достатньою точністю можна визначити на основі рівняння балансу теплоти , складеного відповідно процесу впуску: M_1 mc_p (T_к+ΔT)+M_r mc_p^'' T_r=(M_1+M_r)mc_p^' T_a (1.1.6) де: M_1 mc_p (T_к+ΔT) - кількість теплоти , внесеної свіжим зарядом , з урахуванням підігріву заряду від стінок M_r mc_p^'' T_r - кількість теплоти в залишкових газах (M_1+M_r)mc_p^' T_a - кількість теплоти в робочій суміші. Враховуючи, що mc_p≈mc_p^''≈mc_p^', знайдемо T_a= (T_0+ΔT+γ_r×T_r)/(1+γ_r )=(288+10+0,0259×800)/(1+0,0259)=310,7°,К; (1.1.7) - для дизелів T_a=(310…350),°К; З рівняння балансу теплоти (1.8) по лінії впуску для чотиритактних двигунів  - без урахування продувки і дозарядки (φ_d=φ_n=1) η_ν=T_0/(T_0+ΔT)×1/(ε-1)×1/p_0 (ε×p_a-p_r )=288/(288+10)×1/(17,5-1)×1/0,1×(17,5×0,094-0,105)=0,96×0,06×10×1,54=0,89; (1.1.8) Значення коефіцієнта наповнювання для різних типів чотиритактних двигунів при їх роботі з повним навантаженням - для дизелів без наддуву - η_ν=0,8…0,9;