0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товари для полювання: кількість асортименту і якість (ID:140929)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 39
Рік виконання: 2016
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИРОБНИЦТВА ТОВАРІВ ДЛЯ ПОЛЮВАННЯ 1.1. Поняття про засоби для полювання 1.2. Загальна класифікація товарів для полювання РОЗДІЛ 2. ТОВАРИ ДЛЯ ПОЛЮВАННЯ: АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ І ЯКІСТЬ МАГАЗИНУ «РЕКРУТ» 2.1 Характеристика комерційної діяльності магазину «Рекрут» 2.2 Порівняльна характеристика засобів полювання магазину «Рекрут» 2.3. Нормативно-технічні документи 2.4 Аналіз якості торговельного асортименту РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Полювання – найдавніше заняття людини. Залежно від цілей полювання його умовно поділяють на промислове , спортивне та наукове. Спортивне полювання є одним з найбільш активних видів сучасного відпочинку, який розвиває фізичну підготовку та спеціальні навички мисливців-аматорів. В Україні полювання з вогнепальною зброєю дозволяється громадянам, що досягли 18-річного віку і є членами товариства мисливців. Полювання на деякі види тварин проводиться за спеціальними ліцензіями. Актуальність теми обумовлена тим, що в умовах ринкової економіки надзвичайно важливою проблемою товарознавства є розробка науково-теоретичних основ формування торгового асортименту і управління якістю товарів. Товарознавство, як спеціальна наукова дисципліна, призначене активно брати участь в управлінні якістю та асортиментом товарів на внутрішньому і зовнішньому ринках. При формуванні асортименту товарів для полювання слід враховувати, що вони є складовою частиною проблеми охорони природи. Організоване полювання в нашій країні повинно не зменшувати, а збільшувати чисельність об'єктів спортивного полювання як за рахунок скорочення браконьєрства, так і за рахунок відтворення в спеціальних господарствах. Мета роботи – розглянути особливості групи товарів – мисливські товари . Завдання роботи – представити огляд сучасного ринку мисливських товарів; розглянути особливості контролю якості мисливських товарів; проаналізувати структуру асортименту товарної групи на прикладі магазину «Рекрут». Предмет дослідження – аналіз асортименту. Об’єкт дослідження – магазин «Рекрут»