0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості організації турів Fashion-туризму: зміст, географія та перспективи (ID:999428)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 44
Рік виконання: 2022
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Теоретичні засади дослідження та організації fashion-турів 1.1. Поняття fashion-туризму та види fashion-поїздок 1.2. Умови розвитку fashion – туризму 1.3. Методи дослідження fashion-туризму 1.4. Специфіка організації fashion-турів 2. Дослідження світової практики fashion-туризму та аналіз розвитку fashion-турів в Україні 2.1. Провідні модні бренди світу та особливості розвитку зарубіжного fashion-туризму. 2.2. Розвиток fashion-індустрії в Україні. Провідні модні бренди України та їх географія. 2.3. Аналіз розвитку та організації fashion-турів Україні та закордоном. 3. Проблеми та перспективи розвитку fashion-туризму в світі та Україні 3.1. Перспективи розвитку fashion-туризму у світі 3.2. Проблеми та перспективи розвитку fashion-індустрії в Україні 3.3 Пропозиції українських та зарубіжних туристичних компаній на ринку fashion-туризму Висновки та пропозиції Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми курсової роботи. Туризм є однією з найзначніших галузей у світовій економіці, а для деяких країн, що розвиваються - основною економічною галуззю, що дає більше 60% ВВП. Подієвий туризм - перспективний вид туризму, що динамічно розвивається. Він унікальний своєю невичерпністю за змістом: численні фестивалі, свята, тематичні події з кожним роком тільки збільшуються завдяки міжнародній інтеграції, тісної взаємодії культур і міжнародному співробітництву. «Модний туризм» - це один з дорогих і нових видів подієвого туризму. Даний вид діяльності включає в себе не тільки відвідування модних показів, а й вивчення дестинації, переплітаючись з елементами шопінг-туризму.