0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Використання казок як засіб презентації граматичного матеріалу на заняттях англійської мови» (ID:216147)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 41
Рік виконання: 2018
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1 … Природа мотивації та її вплив на формування граматичних навичок учнів……………………………………………..6 1.1. Мотивація як провідний фактор навчання іноземної мови …...........6 1.2. Казка як засіб формування позитивної мотивації навчання іноземної мови ……………………………………………………………..8 1.3. Технологія формування граматичних навичок школярів………….15 РОЗДІЛ 2. Використання казки під час навчання граматики англійської мови……..…………………………………………………..18 2.1. Методика роботи з казкою на уроках англійської мови ………….18 2.2. Роль казки у формуванні граматичних навичок школярів……25 ВИСНОВКИ…………………………………………………………… 31 Список використаної літератури…………………………………… 33 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ласкаво називала його WILL. І, як і в будь-якому королівстві, були в них слуги-гноми. Імена в них були трохи дивні: I, WE, HE, SHE, IT, THEY, YOU. Королеві служили тільки два гнома I и WE. Всі інші допомагали королю в його хазяйстві. Були в королівстві деяк правила. Якщо гномик збирався щось зробити, він звертався з проханням до хазяїна чи хазяйки по імені. Наприклад: SHALL, I go for a walk? SHALL, WE have breakfast? WILL, HE drink some water? WILL, SHE eat tomatoes? WILL, IT help about the house? і. т.д. Король и королева були дуже співчутливими. Зазвичай вони позитивно відповідали гномикам на їх прохання. Щасливі, вони займали своє місце перед SHALL і WILL, повторюючи, що вони збираються робити: I SHALL go for a walk. WE SHALL have breakfast. HE WILL drink some water. THEY WILL swim in the swimming pool. YOU WILL wear the best clothes. і. т.д. АЛЕ... Завжди існує АЛЕ. У короля і королеви був улюблений КІТ. І звали його NOT. Він завжди щось муркотав на вушко своїм хазяїнам. Коли він це робив, вони давали негативну відповідь на всі бажання бідненьких гномів. Ви тільки погляньте! I SHALL (NOT) go for a walk. THEY WILL (NOT) swim in the swimming pool. И т.д. Неприязнь до кота передавалась на SHALL і WILL, тому в моменти чергового муркотіння гноми називали SHALL - SHAN’T, а короля WILL - WON’T. WE SHAN’T have breakfast. YOU WON’T wear the best clothes. В королівстві WILL мав дуже багато роботи і скоро йому знадобилося більше помічників, тому I і WE стали працювати на короля. Підтвердження цьому ми можемо побачити в будь-якому сучасному підручнику з граматики [10, c.32]. В даному уроці об’єднані технологія співпрацювання і проектна методика (а саме рольова гра). Це тільки початок уроку, але бажаний результат, тобто знання граматичного матеріалу, уже можна побачити в середині гри. Практична частина, де учні міняються ролями, найбільш цікава усім, бо кожен симпатизує якомусь герою і хочеться побути в його ролі, легко справляючись зі складними граматичними структурами.