0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ З ТЕМИ «ПРИРОДА» В 5 КЛАСІ (ID:302458)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 57
Рік виконання: 2020
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ………………………………………6 1.1. Теоретичні та психофізіологічні особливості вивчення лексичних одиниць………………………………….…………………………………………6 1.2. Зміст навчання лексичної сторони мови……………………………………8 1.3. Особливості розвитку лексичної навички на середньому етапі вивчення іноземної мови…………………………………………….……………………..11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЛЕКСЕМ ГРУПИ «ПРИРОДА»...................................15 2.1. Назви неживої природи……………………………………………………..15 2.2. Назви живої природи………………………………………………………..18 2.3. Особливості вивчення тематичної групи лексики «Природа» на уроках англійської мови…………………………………………………………………21 РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5 КЛАСУ………………………………...…25 3.1. Відбір та організація лексичного матеріалу для 5 класу………………....25 3.2. Комплекс вправ для формування лексичної компетентності учнів 5 класу………………………………………………………………………………30 3.3. Спостереження за діяльністю вчителя щодо формування лексичної компетенції учнів 5 класу.……………………………………………………...34 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………….40 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Незважаючи на те, що існує велика кількість робіт, присвячених вивченню особливостей формування лексичних навичок та лексичної компетенції учнів, нами не було виявлено комплексного аналізу аспектів формування англомовної лексичної компетенції з теми «Природа» в 5 класі. Саме це й зумовило вибір напряму нашого дослідження та робить обрану нами тему досить актуальною. Мета роботи – теоретично дослідити та обґрунтувати особливості формування англомовної лексичної компетенції з теми «Природа» в 5 класі. Завдання дослідження: 1) розглянути теоретичні та психофізіологічні особливості вивчення лексичних одиниць; 2) описати зміст навчання лексичної сторони мови; 3) виділити особливості розвитку лексичного навички на середньому етапі вивчення іноземної мови; 4) проаналізувати лексеми групи «Природа»; 5) описати особливості організації процесу формування лексичної навички англійської мови в 5 класі. Об’єкт дослідження – особливості навчання лексичної компетентності учнів 5 класу. Предмет дослідження – лексичні навички у 5-му класі та особливості їх формування.