«Управління проектами в компанії “ОТП банк”» (ID:215948)
Зміст
ВСТУП 3
1. ТЕОРИТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ 4
1.1. Проект та специфіка проектної діяльності 4
1.2. Система управління проектами 7
1.3. Структура, оточення та учасники проекту 10
2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ НА ПРИКЛАДІ ОТП БАНКУ 14
2.1. Основні характеристики діяльності ОТП банку та передумови створення системи управління проектами 14
2.1. Вдосконалення системи управління проектами АТ «OTП Банк» 15
ВИСНОВКИ 19
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20
Зразок роботи
У роки зростання економіки, а тим більше у часи кризи, питання оптимізації витрат, збільшення ефективності бізнес-процесів і якості обслуговування клієнтів є предметами особливої уваги у великому банку. Бажання перейти на більш якісний рівень управління проектами з метою задоволення як внутрішніх замовників, так і клієнтів банку, допомогло удосконалити систему управління проектами ІТ-департаменту через впровадження однієї зі складових рішення IW РРМ (Innoware Project & Portfolio Management), побудованої на базі продукту Microsoft® Office Project Server 2007.
Над впровадженням системи управління проектами керівництво ОТП Банку замислювалось вже достатньо давно, були навіть спроби її впровадження власними силами. З цією метою в ІТ-департаменті банку було створене Проектне бюро, задачею якого була реалізація інфраструктурних ІТ-проектів. Однак, вже незабаром функції Проектного бюро було розширено для реалізації усіх проектів ІТ-департаменту. Саме з цього моменту виникла необхідність у розробці процесів управління проектами та впровадженні інформаційної системи. Керівники ІТ-департаменту банку мали різне розуміння того, як має працювати система управління проектами. Крім того, більшість співробітників, які залучаються у проекти, не звільнялись від операційної діяльності, а тому часто виникав конфлікт запланованих на той самий час завдань для одного співробітника. Низка проектів, що виконувались у рамках одного підрозділу, давали очікувані результати. Водночас комплексні проекти, що вимагали залучення працівників різних підрозділів, стикались з такими складнощами, як розподіл повноважень і відповідальності, недостатня мотивація до успішної реалізації проекту як представників замовника (керівництва), так і членів проектної команди, інтеграція проекту з іншими проектами або програмами.
Інші роботи з даної категорії: